در رسانه | آمار آسیب‌های اجتماعی باید بازگو شود

ایسنا/اردبیل معاون دادگستری استان اردبیل گفت: آمار آسیب‌های اجتماعی باید بازگو شود تا عیب و ایرادات از بین برود.

یوسف خدادادی ۴ آذر در همایش بزرگ روز جهانی منع خشونت علیه زنان که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی با حضور مسئولان استانی برگزار شد اظهار کرد: آمار آسیب های اجتماعی باید بازگو شود تا عیب و ایرادات از بین برود.

وی آسیب های اجتماعی اردبیل را خرد و کوچک توصیف کرد و افزود: آسیب های سازمان یافته و بزرگ همچون سرقت های مسلحانه و گروگانگیری در استان ما وجود ندارد.

خدادادی تصریح کرد: نباید اردبیل رتبه اول برخی از آسیب‌های اجتماعی را به خود اختصاص دهد و این به معنای ضعف و عدم کارآیی سیستم‌های مدیریتی در استان می باشد.

معاون دادگستری استان ادامه داد: گفتن اعداد و ارقام آسیب های اجتماعی نباید منع شود و بازگویی این آمار در جهت ترمیم و تغییر روند معیوب، جلوگیری و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی باید انجام شود.

این مقام قضایی استان اضافه کرد: ورود ما به آسیب های اجتماعی دیرهنگام بوده و متأسفانه این آسیب‌ها در عرصه های مختلف عمیقتر و شایعتر شده است.

خدادادی تصریح کرد: ضعف مهارتهای ارتباطی در استان در بوجود آمدن تعدادی از آسیب های اجتماعی دخیل می باشد و باید دستگاههای متولی برای افزایش این مهارتها در بین شهروندان اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 95256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد