۱۷۰ قلم کالا به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به خانواده‌های خسارت‌دیده از سیلاب اردبیل ارسال شد

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در آیین تحویل لوازم خانگی به ولی نعمتان آسیب دیده در سیل گفت: امروز ۱۷۰ قلم کالا و لوازم خانگی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال برای خانواده‌های خسارت دیده از سیلاب بهار سال جاری به شهرستان‌های اصلاندوز، انگوت، بیله سوار، گرمی و مشگین‌شهر ارسال می‌شود.

حامد رضایی تقارن این برنامه با هفته بسیج را گرامی‌داشته و افزود: خداوند را به خاطر این اتفاق عظیم و کمک به محرومین شاکریم و خوشحالیم از اینکه به لطف خدا، یاری شرکای اجتماعی و تمامی عزیزانی که همواره ما را در فعالیت ها یاری داده اند، مجموعه بهزیستی استان حرکت پر شتابی در پیش گرفته و اداره کل بهزیستی استان اردبیل از نظر عملکرد در هفته بهزیستی امسال رتبه نخست کشور را احراز کرد و ۲ سال پیاپی برگزیده جشنواره شهید رجایی معرفی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در طی یک سال گذشته، جذب مشارکت های مردمی چه به صورت نقدی یا غیر نقدی، نسبت به مدت مشابه ۱۳ برابر شده است. در خصوص اهدای ۳۰ سری جهیزیه امروز نیز، بهزیستی استان اردبیل موفق شده تا این تعداد را از ۱۱۰ سری جهیزیه ای که برای کل کشور تعبیه شده جذب بکند و این نشان از دغدغه مندی همکاران دارد.

حامد رضایی افزود: ۳۰ فقره جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال نیز به مقاصد زوج‌های تحت پوشش بهزیستی ارسال می‌شود و دغدغه ما این است که تاآخر سال، ۴۰۰ مورد پشت نوبتی جهیزیه به صفر برسد. همچنین به همراه این کاروان، برخی اقلام ضروری زندگی برای خانواده‌های تحت حمایت که سیل‌زده نبودند نیز ارسال می‌شود و امید داریم تا این برنامه مقدمه ای برای قدم های بزرگ تر و برنامه های بهتر در بهزیستی استانمان باشد.

کد خبر 94985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد