تجلیل از پرستاران و مادریاران شیرخوارگاه

همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان از پرستاران شاغل در شیرخوارگاه بندرعباس تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور نادر قادری معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان و همراهی حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی ، قاسم جلالی مدیر حراست و غلامحسین رازمند مدیر روابط عمومی ، با اهدای گل از زحمات شبانه روزی پرستاران در شیرخوارگاه بندرعباس تقدیر شد.

نادر قادری معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی در این دیدار با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ضمن تجلیل از از زحمات شبانه روزی پرستاران و مادریاران در کلیه مراکز تحت نظارت ، ارزش و اهمیت  و حساسیت کار پرستاران در مراکز شبانه‌روزی و خدمت به افراد دارای معلولیت  ، سالمندان و نوزادان را صد چندان عنوان کرد و افزود : پرستاران انسان هایی سرشار از عطوفت و مهر هستند که با معرفت ، دانش و تعهد در مسیر عشق به همنوع قدم بر می دارند.

وی افزود : حس احسان و نوع دوستی فقط در شغل پرستاری خلاصه نیست. مادری که سال ها بار پرستاری از فرزند دارای معلولیتش را بر دوش می کشد و نیکوکاری که به یاری افراد دارای معلولیت و سالمندان رنجور شتافته نیز نام پرافتخار پرستاری را بر سینه دارند.

کد خبر 94738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد