جلسه هم اندیشی در جهت تسهیل  ارائه خدمات

با حضور مدیر کل امور خدمات درمانی حوزه علیمه همدان حجت الاسلام بسطامی ، مدیر کل بهزیستی استان ، معاون امور توانبخشی بهزیستی ، مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در دفتر امور خدمات درمانی حوزه علمیه جلسه هم اندیشی در جهت تسهیل خدمات به جامعه هدف برگزار گردید .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان حجت الاسلام بسطامی ضمن عرض خیر مقدم به مدیر کل بهزیستی استان گزارشی از اقدامات و عملکرد امور خدمات درمانی حوزه علیمه را ارائه نمود و افزود : امیدواریم  با تعامل و همکاری دو دستگاه در جهت رفع مشکلات جامعه هدف  بخصوص  روحانیون دارای مشکلات و زنان سرپرست و تسهیل خدمات قدمهای مثبتی برداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه های علمیه یکی از مهمترین کنشگران عرصه اجتماعی هستند تاکید کرد: کار ویژه روحانیت در قبال مسائل اجتماعی و جامعه مشخص شده است و ما می توانیم در قلمرو آموزش، تولید محتوا و مسائل فرهنگی و تبلیغی با اداره کل بهزیستی استان همکاری داشته باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه هم اندیشی گفت: همکاری و تعامل با مرکز خدمات  درمانی حوزه‌ علمیه میتواند تحولی نو در بهتر زیستن افراد و جامعه هدف داشته باشد.  

وی در ادامه خاطر نشان کرد :مراکز حوزوی می‌توانند در بهتر زیستن مردم گام‌های خوبی بردارند، و ما  نیازمند همکاری طلاب با مراکز  تحت پوشش هستیم

محمد مهدی شاهقدمی آمادگی  اداره کل بهزیستی استان  را برای ارائه خدمات در بخش‌های مختلف اعلام نمود و افزود: اداره کل بهزیستی استان  طبق ضوابط و قوانین اجرایی دستگاه  در جهت تعامل و همکاری با امور خدمات درمانی حوزه علمیه از هیچ تلاشی فرو گذاری نخواهد کرد و با ارائه خدمات با کیفیت در کنار دستگاه حوزه علمیه هستیم. 

جلسه هم اندیشی در جهت تسهیل  ارائه خدمات

جلسه هم اندیشی در جهت تسهیل  ارائه خدمات

کد خبر 94150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد