دیّر| دیدار سرپرست اداره بهزیستی با دادستان جدید شهرستان دیّر

سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی دیّر با اکبری دادستان جدید شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به  نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، سیرانوش دارایی در این دیدار  به تشریح عملکرد حوزه های مختلف بهزیستی شهرستان پرداخت و گفت : بهزیستی با اجرای طرح های مختلف در حوزه آسیب ها در صدد است آسیب هایی از جمله کودک آزاری، معلول آزاری، همسر آزاری و همچنین بخشنامه اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و چگونگی اجرایی با همکاری دستگاه های مربوطه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: اورژانس اجتماعی بهزیستی این شهرستان از تیر ماه سال ۹۷ آغاز به کار نموده است و موارد مربوط به همسرآزاری، کودک آزاری، خودکشی و ... را پیگیری می نماید.

 حسین اکبری دادستان شهرستان ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از این دیدار، از کارکنان بهزیستی برای خدمت رسانی به شهروندان تشکر و قدردانی کرد و گفت: با حفظ تعامل و همکاری هرچه بیشتر دو دستگاه می توانیم در راستای خدمت رسانی به محرومین و افراد در معرض آسیب های اجتماعی گام های بلندی را برداریم.

دادستان شهرستان دیّر گفت: از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه، مسئله جمع آوری متکدیان و افراد فاقد هویت در سطح شهر هست که طبق قانون جمع آوری این افراد از وظایف شهرداری با همکاری نیروی انتظامی است.

کد خبر 94126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد