برگزاری جلسه شورای اداری با محوریت بررسی عملکرد معاونین تخصصی و روسای شهرستانها

این جلسه با حضور مدیرکل بهزیستی استان ؛ معاونین تخصصی‌، رؤسای واحدهای ستادی و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستان های استان برگزار شد

دکتر حسین آبادی  مدیرکل بهزیستی استان مرکزی  ضمن تسلیت به مناسبت کشتار کودکان ، زنان و انسانهای بی پناه غزه فلسطین و تبریک به مناسبت مقاومت و پیروزی های غرورآفرین جبهه های حاضر در صحنه نبرد نابرابر نکاتی را بیان نمودند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در ادامه از خدمات و زحمات همکاران خدوم و تلاشگر بهزیستی استان در جهت کسب رتبه عالی در ارزیابی شاخصهای گرامیداشت هفته بهزیستی ، کسب رتبه برتر در حوزه اشتغال ، تقدیر از بهزیستی استان درفراهم سازی زمینه استانداردسازی خدمات بهزیستی، تشکر نمودند .

دکتر محمود حسین آبادی  خدمت رسانی به گروههای مختلف جامعه هدف را یکی از رسالتها و ماموریت های مهم سازمان برشمرد و خواستار رسیدگی و نظارت هر چه بیشتر و بهتر تیم های ارزیابی و بررسی بر فرآیند خدمت رسانی به مددجویان مقیم در مراکز شبانه روزی گردید

این مقام مسئول افزود: امروز تمام تلاش سازمان بر رضایتمندی مردم است که در این راستا خرد جمعی، اجتماع و اتحاد از نیازهای اصلی برای هم افزایی کارکنان برای پاسخگویی کامل به جامعه هدف است

 دکتر حسین آبادی  با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پیگیری شبانه روزی مطالبات جامعه هدف و لزوم حمایت دستگاههای اجرایی در عمل به تکلیف قانونی خود با حفظ کرامت آنها بیان کرد: امید آفرینی و ایجاد انگیزه در مددجویان و معلولان توسط مددکاران باید از اهداف اصلی مجموعه بهزیستی استان باشد

 مدیر کل بهزیستی استان مرکزی  در بخش دیگری از سخنان خود افزود : باید شرایط به گونه ای رقم بخورد تا شاهد اتفاقات خوبی برای مددجویان در مراکز باشیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت نظارت مستمر بر مراکز تحت نظارت خصوصا مراکز شبانه روزی و برنامه ریزی جهت  سرکشی سرزده و شبانه به کلیه مراکز تحت نظارت استان و بیان پیشنهادبهبود ارائه خدمت ونقاط ضعف مرکز بیان داشت ؛ در این بازدید ها نحوه پذیرش، خدمت رسانی ، نگهداری ، کلیه امور تخصصی و عمومی ،  ایمنی و استحکام ساختمان مراکز و........جهت جلوگیری از اتفاقات ناگوار مورد رصد و ارزیابی گیرد.

دکتر حسین آبادی در ادامه به بیان مدیریت هزینه های جاری در سطح استان وشهرستان به منظور تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده این اداره کل توضیحاتی را ارائه نمودند .

مرادیان معاون پشتیبانی ومنابع انسانی نیز در این جلسه در خصوص میزان اعتبارات تخصیص یافته، مانده اعتبار و دلایل عدم جذب اعتبار حوزه های مختلف مطالبی ایراد نمودند .

درادامه این نشست معاونین حوزه های تخصصی و روسای شهرستانها  به ارائه گزارش عملکرد حوزه های کاری خویش در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ جهت بررسی نقاط ضعف و قوت آن پرداختند.

شایان ذکر است در این جلسه دورههای آموزشی اصول ایمنی در مراکز نگهداری وتخلیه اضطراری جهت اعضای حاضر در جلسه با تدریس حبیبی مدرس حوزه پیشگیری آتش نشانی و عابدی رییس مرکز عملیات اضطراری یا مرکز کنترل عملیات و اتاق بحران اورژانس 115 اراک برگزار گردید.

کد خبر 93961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد