برگزاری جلسه هم اندیشی نمایندگان تیم های اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان

به مناسبت اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد، جلسه هم اندیشی نمایندگان تیم های اجتماع محور شهرستان های استان با حضور مهرناز اسکندری معاون امور توسعه پیشگیری، کارشناس پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان بوشهر و نمایندگان تیم های اجتماع، در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی این اداره کل برگزار گردید.

 به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در این جلسه  مهرناز اسکندری معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان هدف از گردهمایی هم اندیشی نمایندگان تیم های اجتماع محور را ارزیابی برنامه های اجتماع محور استان، تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاری اقدامات صورت گرفته در شهرستان های مربوطه  دانست.

وی با اشاره به عملکرد مثبت تیم های اجتماع محور استان گفت: اجتماع محور، رویکردی است که در آن نقش عوامل محیطی، اجتماعی در ارتقا کیفیت زندگی و سطح رفاه اجتماعی مردم اهمیت زیادی دارد.

اسکندری ادامه داد:  فعالیت تیم‌های اجتماع محور در مناطق آسیب خیز  در حوزه اعتیاد یک گام مؤثر در راستای آگاهی‌دهی به جامعه و پیشگیری از گسترش اعتیادخواهد بود.

در ادامه جلسه، به فعالیت های انجام شده در محلات کم برخوردار و مشکلات رایج تیم های اجتماع محور در محلات  پرداخته شد.

در پایان از نمایندگان تیم های اجتماع محور که با بهزیستی استان همکاری های لازم و مستمر داشتند توسط معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان بوشهر  با اهداء لوح تقدیر و هدیه از آنان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 93933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد