بازدید کارشناسان بهزیستی کشور از فعالیت های دفتر امور خانواده و بانوان استان البرز

امروز سه شنبه ۱۶ آبان "سید قاسم محسنی" رئیس گروه توانمندسازی خانواده بهزیستی کشور و "بهاره روزیخواه" کارشناس گروه توانمندسازی خانواده بهزیستی کشور از فعالیت های اجرایی دفتر امور خانواده و بانوان بهزیستی استان البرز و فرآیندهای اجرایی در شهرستان های فردیس و کرج و مراکز مثبت زندگی بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این بازدید فعالیت های اجرایی اعمّ از فرآیند تشکیل پرونده در سطح شهرستان ها، نحوه خدمات دهی در مراکز مثبت و چالش های مربوطه، خدمات ارائه شده به بانوان سرپرست خانوار و سامانه های مورد استفاده و اطلاعات تکمیل شده سطوح توانمندی بانوان سرپرست خانوار و نحوه تکمیل آن و اقدامات تخصصی منجر به توانمندسازی از جمله تشکیل گروه های همیار و ...مورد رصد و ارزیابی قرار گرفت و چالش ها و پیشنهادات تخصصی ارائه گردید.  

در پایان این روز مسئولین و کارشناسان بهزیستی کشور پس بازدیدهای صورت گرفته با حضور در اداره کل بهزیستی استان البرز با "وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی البرز، معاون اجتماعی بهزیستی استان و کارشناس مسئول بهزیستی استان دیدار کردند و طی برگزاری نشست تخصصی، پیشنهادات کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است در استان البرز ۳۱۸۸ بانوی سرپرست خانوار و ۵۶۷ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی استان البرز می باشند.

کد خبر 93924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد