پیام فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد اداره کل بهزیستی استان گیلان به مناسبت  فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان(روز دانش‌آموز)

محمد برهود، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد اداره کل بهزیستی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان(روز دانش‌آموز) پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

" بسم الله الرحمن الرحیم "


امروز رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل در حال رقم‌زدن یک نسل‌کشی گسترده در برابر دیدگان همه ملت‌های جهان است و اگر دنیا و حقوق بشر در برابر این تجاوز گسترده نایستد، وقاهت این رژیم برای تداوم جنایاتش علیه مردم غزه بیشتر هم می‌شود.

فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم و تاریخی تبعید امام خمینی(ره)به کشور ترکیه، روز دانش‌آموز و تسخیرلانه جاسوسی می باشد. امسال وظیفه همه ما است که با حضور گسترده خود در راهپیمایی و فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جنایات رخ داده در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کنیم.

لذا ضمن ادای احترام به مقام شهدای مظلوم غزه و ابراز همدردی با خانواده‌های آنان، از آحاد مردم، خانواده های محترم شهداء و بویژه  همکاران ارجمند دعوت نموده تا در روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه با حضور گسترده و دشمن شکن خود، از رژیم کودک‌کش و حامیان آن اعلام انزجار نمایند.

"پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد اداره کل بهزیستی استان گیلان"

کد خبر 93583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد