برگزاری  مسابقات ورزشی ویژه کارکنان بهزیستی استان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل

به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و شعار این روز از هفته مذکور با نام شهروند آماده و شهر ایمن و همچنین گرامیداشت هفته تربیت بدنی مسابقات ورزشی ویژه کارکنان برگزار گردید.

به همت کارشناس پدافند و مسئول تربیت بدنی اداره کل و   رابطین ورزش بانوان و آقایان  و با همکاری هیات ورزش‌های بومی محلی روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان ، یک دوره مسابقات ورزشی تفریحی بین کارکنان اداره کل بهزیستی و بهزیستی شهرستان اراک در دو گروه بانوان‌ و آقایان  و با استقبال خوب همکاران در سالن ورزشی اداره کل برگزار گردید و در اختتامیه مسابقات به مقام‌های اول تا سوم‌مسابقات  جوایزی اهدا گردید . مسابقات در گروه آقایان در ۳ رشته ورزشی  دال پلان هفت سنگ مهارتی و چوب کشی برگزار گردید .
 در رشته دال پلان با ۲۱ شرکت کننده به ترتیب  علی غنی پور ، علیرضا فتحی و اسماعیل عاجلو حائز مقام های اول تا سوم شدند. در رشته هفت سنگ مهارتی با ۱۴ شرکت کننده به ترتیب  ابوالفضل اشتری ،حمید رضا اسکانیان و حسن طهماسبی مقام‌های اول تا سوم راکسب نمودند.‌در رشته چوب کشی با حضور ۱۰ شرکت کننده با توجه به شرکت همکاران در ۳ وزن مختلف  احمد خانجانی ،مهدی اکبری و محمدرضا ترابی هر سه در دسته وزنی خود مقام اول را کسب نمودند
مسابقات بانوان‌نیز در سه رشته  دوز پای فیزیکی ،هفت سنگ مهارتی و دال پلان برگزار گردید. در رشته دوز پای فیزیکی با ۹شرکت کننده به ترتیب آذر اسدی ،زهرا محمدی، فائزه صالحی حائز مقام‌های اول تا سوم در رشته هفت سنگ با ۱۲ شرکت کننده به ترتیب  لیلا باجلان ،هنگامه قربانی و فاطمه فراهانی  و در رشته دال پلان با ۱۰ شرکت کننده به ترتیب  مرضیه سالاروند ، ملیحه حسینی و طاهره دارابی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

کد خبر 93239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد