تقدیر دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان از خدمات رئیس و پرسنل بهزیستی سیرجان

مجتبی قدیمی دادستان شهرستان سیرجان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه رئیس و پرسنل زحمتکش بهزیستی سیرجان گفت : ما روزانه شاهد آسیب های اجتماعی و مشکلات جامعه هدف بهزیستی هستیم که رفع این مشکلات با همراهی و همیاری مراکز تحت نظارت و کارشناسان خدوم بهزیستی امکان پذیر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان دادستان شهرستان سیرجان  خدمت در سازمان بهزیستی را صدقه جاریه زندگی عنوان کرد و گفت : طبق آیات و روایات ، خدمت به خلق خدا ، مخصوصاً افراد نیازمند و آسیب دیده موهبتی الهی است.

مدعی العموم سیرجان با اشاره به ارتباط و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی شهرستان با اداره بهزیستی درجهت کاهش آسیبهای اجتماعی موجود از جمله طلاق ، اعتیاد ،  تسهیل درفرآیند فرزندخواندگی و... اظهار امیدواری کرد ؛ مجموعه قضائی شهرستان بتواند همراه و همگام با اداره بهزیستی نقش مثبت و ارزنده خود را در جهت خدمت به مردم ایفا کند.

مجتبی قدیمی در پایان افزود : فعالیت در بهزیستی مانند قوه قضاییه با توجه به مشکلات خاصی که جامعه هدف این دو ارگان دارند روحیات خاصی را می طلبد و از این جهات به رئیس و پرسنل پرتلاش این اداره خداقوت و خسته نباشید میگوییم.

کد خبر 93220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد