برگزاری طرح نشست صمیمی در محلات کم برخوردار شهرستان اردبیل

به گزارش روابط عمومی، برنامه نشست صمیمی در محلات کم برخوردار شهرستان اردبیل با حضور مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیت های بهزیستی کشور، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی، مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری، نمایندگان دستگاههای اجرایی شهرستان، مدیرکل، معاونین تخصصی و رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان و همچنین مدیر و رئیس مرکز تامین توسعه شهید صبوری شهرستان در مسجد امام رضای محله وحدت اردبیل برگزار گردید.

در این نشست افروز صفاری فر مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری طرح محلات کم برخوردار در سطح کشور و استان گفت: این طرح در محلات هدف از جمله برنامه های سازمان بهزیستی هست که از مهر ماه سالجاری در تمامی استانها در حال اجرا می باشد.

مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی کشور  اظهار داشت: در این برنامه و در هر استانی ۳ روز برنامه نشست صمیمی با مددجویان در مناطق محروم آن شهرستان برگزار می شود که در این نشست ها ضمن شناسایی نیازها و مشکلات مددجویان تلاش می شود از تمامی ظرفیت های استانی، بنیادها، نهادهای حمایتی که می توانند به نوعی کمک حال بهزیستی باشند استفاده می شود.

 صفاری فر در بخش دیگر از سخنان خود افزود: در این برنامه تلاش شده بجای اینکه فرد نیازمند مراجعه به سازمان داشته باشد مدیران و مسئولین مستقیماً در یک فضای صمیمی و چهره به چهره به نیازها، مسائل و مشکلات آنها  با همکاری و حمایت سایر دستگاههای یاری رسان، رسیدگی نموده و در جهت رفع آنها اقدام نمایند.

 وی ادامه داد: خوشبختانه در استان اردبیل برنامه از روند بسیار خوبی برخوردار بوده بطوریکه در این محلات ۱۵۰ تا  مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

کد خبر 92723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد