تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان

در جریان برگزاری جلسه گرامیداشت هفته سلامت روان و به پاس همراهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در اجرای برنامه های گرامیداشت این هفته ، معاون پیگشیری این اداره کل با اهدای هدیه از سامیه جهانشاهی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه گرامیداشت هفته سلامت روان با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان در سالن جلسات حوزه مدیریت بهزیستی استان برگزار گردید.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان  در این جلسه در خصوص ضرورت و اهمیت وجود سلامت روان در تمام ابعاد زندگی برای عموم و ارتباط این اصل مهم جهت پیشگیری از پیدایش بیماری های روانی و سالم ماندن محیط خانوادگی و اجتماعی توضیحاتی ارائه نمود و خاطر نشان کرد : فردی که قادر است مسئولیت‌های روزمرهٔ خود را با انتخاب اهداف معقول پیش ببرد این مهارت را دارد که به فشارهای معمول زندگی روزمره غلبه کرده و یک زندگی مستقل و بدور از تنش داشته باشد و قطعا این فرد به عنوان یک فرد دارای سلامت روان معرفی می گردد.

وی تصریح کرد : سلامت روان یکی از نیازهای اساسی در تمام زندگی انسان است، احترام به خود و احترام و رعایت حقوق دیگران، قدرشناس بودن و فرهنگ تشکر کردن، توانایی حل مشکلات زندگی و… همه نشانه های وجود سلامت روان یک فرد می باشد که نتیجه تمام موارد فوق پیشگیری از بسیاری از آسیبهای فردی و اجتماعی و رسیدن به یک جامعه ی پاک و بدور از خشونت و تنش و فشار روانی است.

آمنه همت معاون پیشگیری بهزیستی استان نیز در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص برنامه های گرامیداشت هفته سلامت روان پرداخت.

وی در پایان با اهدای هدیه از همراهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در اجرای برنامه های گرامیداشت این هفته تجلیل کرد.

کد خبر 92244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد