در رسانه |مدیرکل بهزیستی اردبیل:
اداره کل بهزیستی اردبیل رتبه نخست کشوری عملکرد را احراز کرد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: این اداره کل در ارزیابی عملکردها و همچنین برگزاری برنامه‌های مرتبط با گرامیداشت هفته بهزیستی رتبه اول کشوری را کسب کرد.

حامد رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به صفر رسیدن افراد پشت نوبت دریافت مستمری با وجود افزایش افراد تحت پوشش از ۳۶ هزار نفر به ۴۴ هزار و ۲۲۰ نفر، افتتاح ۳۱ واحد مسکن مددجویی، اجرای ۵۸ طرح خوداشتغالی و گروه‌های همیار، راه‌اندازی ۲ مرکز مثبت زندگی، چهار مرکز مشاوره، خانه حمایتی معلولین جسمی و حرکتی، خانه امید، انجمن پیشگیری اولیه از اعتیاد دانشجویان و مرکز توانمندسازی صیانت از بهبود یافتگان از جمله شاخص‌های مورد نظر در کسب این رتبه بوده است.

وی همچنین حضور پر رنگ در رسانه‌ها و همکاری مطلوب واحدهای خبری شهرستان‌ها، برپایی میزهای خدمت و ارتباطات مردمی، تعامل و هم‌افزایی با مراکز مثبت زندگی، برگزاری نشست‌های مطبوعاتی، جشنواره اشتغال بر بام امید، رژه خودروهای امدادی از جمله اورژانس اجتماعی، برپایی تورهای خبری و اداری، تجلیل از خیرین و شرکای اجتماعی، برپایی نمایشگاه محصولات و صنایع دستی افراد زیرپوشش بهزیستی و جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و هنری را از دیگر اقدامات بهزیستی استان ذکر کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به این که از منظر جهاد تبیین، معرفی خدمات سازمان‌های حمایتی بسیار مهم است، افزود: اینها بخشی از اقدامات بهزیستی استان است که از سوی سازمان بهزیستی ارزیابی و این اداره کل حائز رتبه برتر شده است.

رضایی ادامه داد: امیدآفرینی و خلق اعتماد در اذهان عمومی به‌ویژه افراد زیرپوشش بهزیستی قابل تحسین بوده و خدمتگزاران بهزیستی استان تلاش می‌کنند تا در این خصوص گام‌های بزرگ و موثری بردارند.

بیش از ۲۷ هزار خانوار در استان اردبیل زیرپوشش بهزیستی هستند و از این تعداد ۱۵ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند.

کد خبر 91523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد