به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو در خصوص نحوه استفاده از این سامانه گفت: جهت استفاده از این سامانه فرد با تلفن همراه خود می تواند یکی از شماره های *۴*۱۲۳# و یا *۴۴*۱۲۳# را شماره گیری کرده و سپس آخرین وضعیت مستمری، خدمات دریافتی، وضعیت کمیسیون پزشکی را مشاهده کند.
وی افزود: در این سامانه تاریخ و مبلغ آخرین مستمری ثبت شده، اطلاعات آخرین درخواست مستمری، کسورات مستمری و ثبت درخواست نوبت کمیته توانبخشی و تغییرات مرتبط با شماره حساب مستمری، ثبت و تغییر کدپستی محل اقامت در اختیار متقاضی قرار می گیرد.
این مقام مسئول در خصوص مشاهده خدمات کمیسیون پزشکی بهزیستی در این سامانه گفت: در بخش کمیسیون پزشکی نیز در صورت ثبت کمیسیون پزشکی برای فرد، دسترسی به تاریخ کمیسیون، نوع معلولیت و نیاز به صدور کارت معلولیت فراهم شده است.
وی افزود: در بخش استعلام خدمات نیز در صورت دریافت کمک مالی و یا کمک غیرنقدی، تاریخ، مبلغ و زمان آن به نمایش گذاشته می شود.
سرپرست بهزیستی هدف از راه اندازی این سامانه را پایش مستمر خدمات و وضعیت جامعه هدف بهزیستی توسط خود مددجویان و همچنین از طریق بهزیستی عنوان کرد و گفت: از جمله مزایای این طرح تکریم ارباب رجوع، سهولت در خدمت رسانی به مردم، افزایش رضایت شهروندان، کاهش چشمگیر استفاده از کاغذ و بایگانی فیزیکی، و... و. است.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا این اداره کل نیز با فراهم نمودن زیرساختهای لازم جهت دسترسی به سامانه فوق و همچنین آموزشهای لازم به متولیان تعیین شده در هر حوزه اقدام به استفاده از سامانه مذکور کرده است و بهره برداری از این سامانه در ادارات ستادی و شهرستانها فراهم گردیده و در حال خدمت رسانی است.
گفتنی است مددجویان تحت پوشش و عموم شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار بهزیستی استان زنجان به سایت zanjan.behzisti.ir و کانال پیام رسان بله به آدرس https://ble.ir/newsbehzisti مراجعه نمایند.
نظر شما