مشکین شهر| اردبیل | برگزاری همایش تکریم و تجلیل از سالمندان در بهزیستی شهرستان مشکین شهر

همایش تکریم و تجلیل از سالمندان در مشگین شهر به مناسبت هفته ملی و روز جهانی سالمندان با حضور جمع کثیری از سالمندان، فرماندار و رئیس اداره بهزیستی مشگین شهر، به همت مرکز روزانه سالمندان صفا در فرهنگسرای اندیشه برگزار گردید.

در این مراسم صفر بصیرت رئیس اداره بهزیستی مشگین شهر با اشاره به افزایش جمعیت سالمندی در شهرستان گفت: طبق آمارهای موجود، بیش از ۲۱.۰۰۰ نفر از جمعیت ۱۵۰.۰۰۰نفری شهرستان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می دهند که برنامه ریزی دقیق برای ارائه خدمات متناسب به این عزیزان ضروری می باشد.

بصیرت در ادامه به تحت پوشش قرار دادن حدود ۱۰ درصد از سالمندان شهرستان توسط اداره بهزیستی مشگین شهر اشاره کرده و خاطرنشان نمود: اداره بهزیستی شهرستان مشکین شهر، ضمن آموزش پیشگیری از معلولیت های دوران سالمندی و پرداخت مستمری ماهیانه به سالمندان نیازمند، وسایل کمک توانبخشی از قبیل سمعک، عصا، واکر و... را برای این عزیزان تامین می نماید.

وی افزود: خدمات رایگان توانبخشی، تفریحی، ورزشی و معاینه پزشکی در مرکز روزانه سالمندان صفا از دیگر خدمات ارائه شده به سالمندان می باشد.

رئیس اداره بهزیستی مشگین شهر در پایان بر لزوم توجه به نیاز سالمندان به احترام و تکریم تاکید کرده و از برنامه های بهزیستی مشگین شهر نسبت به نشرفرهنگ خانه دوستدار سالمند، محله دوستدار سالمند و شهر دوستدار سالمند با استفاده از ظرفیت تمامی امکانات شهری خبر داد.

در این مراسم شهرام محمدی فرماندار مشگین شهر نیز ضمن تجلیل از مقام سالمندان بر لزوم آگاه سازی جامعه نسبت به استفاده از تجربیات این قشر تاکید کرده و گفت: بهتر است اداره بهزیستی شهرستان نسبت به تشکیل جلسه مستمر با سالمندان با حضور فرمانداری و رؤسای ادارات جهت استفاده از تجربه مدیریتی این عزیزان اقدام نماید.

در حاشیه این مراسم اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان با برپایی ایستگاه تست قند خون و اندازه گیری فشار خون خدمات رایگان ارائه نمود.

کد خبر 90851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد