نیر| اردبیل|  افتتاح خانه هلال بهزیستی شهرستان نیر به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس خانه هلال با حضور روسای ادارات بهزیستی و هلال احمر، فرمانده بسیج سازندگی شهرسان نیر، رییس میراث فرهنگی و گردشگری در محل اداره بهزیستی شهرستان نیر افتتاح شد.

دراین برنامه بهنام صباحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و پرسنل بهزیستی شهرستان و تبریک روز جهانی ناشنوایان، بیان داشت: کار کردن در بهزیستی سختی های بسیار دارد و افرادی که در بهزیستی و در راه خدمت رسانی به معلولان و مددجویان فعالیت دارند به نوعی ایثار می کنند و با تمام توان خود به معلولان و افراد نیازمند خدمات ارائه می دهند.  


رسول زیرک رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیر ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر در این اداره گفت: همواره میان بهزیستی و هلال احمر این شهرستان تعاملات مثبت و سازنده ای در راستای خدمت به مردم عزیز شهرستان به خصوص جامعه هدف بهزیستی وجود دارد و همیشه کمک های بسیاری از جمله کمک هزینه درمان به مدد جویان بهزیستی شده و این تعاملات بین بخشی باعث هم افزایی و ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف می گردد.  


زیرک در ادمه هدف از  راه اندازی خانه هلال را اجرای برنامه های آموزشی به ویژه آموزش کمک های اولیه و همچنین اجرای برنامه های ابلاغی از سوی دو سازمان عنوان کرد.  
در پایان این دیدار رییس و کارکنان بهزیستی شهرستان نیر به عضویت افتخاری جمعیت هلال اجمر شهرستان نیر پیوستند و از سوی صباحی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر با اهداء لوح تقدیر شد

کد خبر 90738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد