انگوت| اردبیل | اختتامیه برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) و بانوان در شهرستان انگوت

نوروزنیا مسئول نمایندگی خدمات بهزیستی شهرستان انگوت در جلسه ای که با عنوان اختتامیه برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) و بانوان در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید، به اجرای موفقیت آمیز این برنامه در طول تابستان اشاره نموده و اظهار داشت: ۵۰ دانش آموز نوجوان دختر و پسر در ۹ گروه در این برنامه شرکت داشتند که از بین ۹ پروژه ارائه شده، ۲ مورد بعنوان پروژه قابل بررسی انتخاب گردیده و جهت بررسی بیشتر در اختیار صاحب نظران امر قرار خواهد گرفت.

در این جلسه حجت السلام قدرتی، امام جمعه شهرستان، ضمن تقدیر از زحمات دست اندر کاران این امر، بر گسترش چنین برنامه هایی در سطح شهرستان اشاره نموده و خواستار توجه بیشتر به آموزشهای مختص نوجوانان و خانواده های آنان شدند.

علایی بخشدار مرکزی نیز ضمن تشکر از شوراها و دهیاران همکاری کننده در اجرای برنامه فوق، اجرای برنامه های آموزشی مختص نوجوانان در شهرستان انگوت را باعث خرسندی دانسته و توجه به مسئله آموزش نوجوانان بالاخص در کارهای تیمی را خواستار شد.

در پایان از خدمات تسهیلگران امر، کارشناس حوزه پیشگیری و همچنین نوجوانان شرکت کننده در طرح با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 90734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد