تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری آیین تکریم و قدردانی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم وتجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل امور ایثارگران و جانبازان، فرمانده پیشین لشکر عاشورا، مدیربسیج ادارات استان، مدیر کل،  اعضای شورای معاونین و جمع کثیری از ایثارگران و کارکنان بهزیستی استان برگزار شد.

درحاشیه این مراسم رضایی مدیر کل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس برلزوم وحدت، همدلی و تقویت روحیه ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت : امروز به پشتوانه دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت خون شهدای اسلام شاهد جامعه ای قدرتمند و سرفراز درتمامی صحنه ها و عرصه های مختلف هستیم.

وی برلزوم تقویت روحیه جهادی، وحدت، از خودگذشتگی و رسیدگی به نیازمندان را ازجمله اولویتهای اساسی درمراحل زندگی یاد کرده و برمشارکت جمعی واستفاده از تجربیات یادگاران دفاع مقدس تاکید کرد.

در ادامه فرماندهی پیشین لشکر عاشورای استان هم ضمن تکریم و قدردانی از رشادتهای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به تبیین و تحلیل وضعیت جنگی و دفاع همه چانبه رزمندگان و ایثارگران گفت: با توجه به شرایط جدید اجتماعی وهجمه دشمنان با تحریم های ظالمانه بویژه در مسائل اقتصادی برهمه ما لازم و ضروری است که با عزم و همت عمومی همچون سالهای جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان ایستادگی نماییم.

سردار غلام عسگر کریمیان با تاکید بر اهمیت ایستادگی مردم در مقابل توطئه‌های استکبار بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان با برپایی جنگ نظامی در صدد آسیب زدن به کشور برآمدند اما با شکست سخت مواجه شدند و پس از آن نیز وارد جنگ نرم شده‌اند تا از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود دست یافته و فرهنگ و اعتقادات مردم را زیر سوال می‌برند که باید مردم در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: در گذشته اگر دشمن علیه کشور و انقلاب ما جنگ سخت راه انداخته بود، اما این بار با نبرد شناختی و ادراکی سعی در وارونه جلوه دادن ادراکات فرزندان ما و جامعه اسلامی ما به سوی هرآنچه که مدنظرشان است و ما باید با آگاهی دادن به مردم جامعه و حساس نشان دادن باورهای ارزشی خود نقشه دشمن را بر آب کنیم.  

کریمیان اظهار کرد: طبق فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی ما در هشت سال دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب رت شکستیم و این امر مرهون پیوند بین فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس و پیوند بین امام و امت بود.

افزودنی است در این مراسم از پیشکسوتان، رزمندگان وایثارگران شاغل در بهزیستی استان با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 90638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد