اولین جشنواره ورزشی ویژه دختران تحت پوشش بکار خود پایان داد

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه دختران تحت پوشش در بهزیستی استان در رشته های ورزشی تنیس روی میز، شنا، دو میدانی و آمادگی جسمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه دختران تحت پوشش با حضور مدیرکل، اعضای شواری معاونین، خانواده بزرگ فرزندان سازمان، و مربیان خانه های نگهداری در سالن همایش بهزیستی استان برگزار گردید.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با شاره به برخی از خدمات و فعالیتهای صورت گرفته در مجموعه بهزیستی و برگزاری اولین جشنواره ورزشی در سطح استان گفت: امسال توفیق حاصل شد تا جشنواره های ورزشی و فرهنگی بصورت استانی برگزار و از نفرات برتر در رشته های ورزشی تجلیل صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان این مطلب که هدف از برگزاری مسابقات ورزشی توانمند سازی فرهنگی ورزشی این عزیزان می باشد گفت: در حوزه فعالیت های فرهنگی و ورزشی تلاش خواهیم کرد تا ضمن شناسایی استعداد ها و توانمندی های ورزشی فرزندان مونث تحت پوشش، در جهت بالابردن استعدادها و پرورش  این عزیزان گامهای موثری برداریم و این توانایی ها در سطوح بالاتر معرفی گردد.

رضایی دربخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: مسابقات ورزشی که امسال شاهد اجرای آن بودیم در دو سطح شهرستانی و استانی و در رشته های ورزشی شنا، دو میدانی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز برگزار گردید که خوشبختانه مشارکت و حضور کودکان در این مسابقات بسیار چشمگیر بود.

 وی  اظهار امیدواری کرد در صورت اجرای برنامه ومسابقات ورزشی بصورت استانی تلاش خواهیم نمود تعداد رشته های. رزشی افزایش یافته و کیفیت اجرای برنامه ها هم ارتقاء یابند در کنار اهتمام به امر ورزش، تحصیل و تهذیب هم از جمله برنامه های مد نظر هستند که با جدیت کامل درحال پیگیری می باشند.

گفتنی است در بخش استانی مسابقات ورزشی تعداد ۶۰ نفر از فرزندان مونث  تحت حمایت دفاتر حوزه امور اجتماعیدر گروههای سنی زیر۱۴ سال و بالای ۱۴ سال شرکت کرده بودند که در پایان از نفرات برتر هر رشته ورزشی با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

کد خبر 90461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد