تویسرکان| لزوم معرفی پارک الگو و مسیر پیاده روی کاملاً مناسب سازی شده

جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان تویسرکان با حضورمعاون فرماندار، رئیس بهزیستی و دیگر اعضای کمیته در محل سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان، در ابتدای این جلسه  اسمعیل بگی؛ رییس اداره بهزیستی گزارشی ازفضاهای مناسب سازی شده  در  شهرستان را ارائه نمود.

اسمعیل بیگی گفت: پیرو تصمیمات اتخاذ شده در کمیته استانی لازم است یک پارک به عنوان الگو، همچنین یک مسیر پیاده روی برای رفع موانع مناسب سازی در نظر گرفته شود.

ایشان افزود:  بهبود وضعیت آرامستانها و برداشتن موانع در ادارات از ضروریات دیگری است که نیاز است مورد پیگیری قرار گیرد.

در ادامه معاون فرماندار  شهرستان  تویسرکان گفت: باید همت کنیم که مناسب سازی به نحو احسن انجام گردد تا زمینه را برای حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان  در جامعه فراهم نماییم و این عزیزان بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

وی  بر لزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و گفت: تیمهای نظارتی بر اماکن عمومی مثل سرویس های بهداشتی سطح شهر، دفتر پیشخوان دولت، دفاتر پلیس ۱۰+،   ادارات و بانک هایی که معلولین بیشتر با آنها سر و کار دارند ناظر و آنها را در اولویت مناسب سازی قراردهند.

اسماعیل بگی معاون برنامه ریزی و عمرانی  فرمانداری افزود:"مناسب سازی" محیطی ادارات و نهادهای شهرستان؛ در ارائه خدمات  به جامعه معلولین، جانبازان و سالمندان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است که در پرداختن به امور معلولین از تمام ظرفیت های خود کمک بگیرند و آن را تنها وظیفه اداره بهزیستی ندانند.

تویسرکان| لزوم معرفی پارک الگو و مسیر پیاده روی کاملاً مناسب سازی شده

کد خبر 90286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد