دیّر| دیدار سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیّر با رئیس گمرک

سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی دیّر با فضل الله احمدی رئیس گمرک در محل گمرک بندر دیّر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایتان بوشهر و به نقل از اداره بهزیستی شهرستان دیّر، در ابتدای این دیدار سیرانوش دارایی سرپرست بهزیستی دیّر عملکردی از واحد های توانبخشی، مشارکتهای مردمی و دیگر واحد های این اداره ارائه نمود.

و ی با تاکید بر نقش بهزیستی در حمایت از نیازمندان و افراد دارای معلولیت تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف بهزیستی افراد نیازمند، آسیب پذیر هستند و در جهت عمل به وظیفه اجتماعی خود و مشارکت در تامین درصدی از نیازهای مددجویان را حیاتی برشمرد و خواستار مساعدت بیش از پیش فعالین اقتصادی، تجار در رسیدگی به نیازهای افراد دارای معلولیت شد.

فضل الله احمدی رئیس گمرک بندر دیّر  با اشاره به خدمات گمرک شهرستان از اعلام آمادگی در جهت عمل به وظایف اجتماعی خود و حمایت از اقشار تحت حمایت بهزیستی، خاطرنشان کرد : آمادگی داریم با مشارکت تجار و بازرگانان نسبت به کمک به جامعه هدف بهزیستی همکاری کنیم.

احمدی با اشاره به درآمد گمرک شهرستان و بهره مندی برخی نهاده ها از این درآمد پایدار افزود: در سطح استان پیشنهاد می کنیم مسئولین بهزیستی تدابیری اتخاذ کنند تا درصدی از درآمد گمرکات به حمایت از مددجویان بهزیستی اختصاص پیداکند که در صورت تحقق این مهم، درآمدی پایدار و مشارکتی همیشگی خواهد بود.

کد خبر 89986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد