۵۶ نفر از زائرین گمشده در مرز شلمچه و چذابه ساماندهی شدند

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان گفت:از آغاز خدمات رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع)در مواکب ، با همکاری هلال احمر و پیگیری مددکاران بهزیستی ، ۵۶ نفر از زوار گمشده در مرز شلمچه و چذابه ساماندهی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان مهران کریمیان افزود :خوشبختانه این افراد پس از شناسایی توسط مددکاران بهزیستی به مسیر های درست و ادامه راه تا کربلای معلا هدایت شدند.

وی با بیان کرد:خودرو ها و تیم اورژانس اجتماعی خط۱۲۳   ،متشکل از مددکاران و روانشناسان بخش دولتی وغیردولتی بهزیستی در مواکب مستقر هستند و با انجام مشاوره ها و مداخلات اجتماعی ضمن پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،ساماندهی گمشدگان و کودکان کار را نیز بر عهده دارند.

کریمیان یاد آور شد :بهزیستی خوزستان در مرز شلمچه و چذابه بامشارکت خیرین دو موکب مستقر نموده که همکاران دولتی وغیردولتی  به صورت شبانه روزی به زائرین عزیز خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان  در پایان خاطر نشان کرد:  بهزیستی در موکب ها ،خدمات تخصصی نیز به معلولان ،  سالمندان ،کودکان و در راه ماندگان مانند توزیع ، تعمیر و تحویل امانی لوازم کمک توانبخشی شامل عصا،ویلچر و واکر ارائه می دهد.

کد خبر 88944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد