برگزاری دوره آموزشی درمان اختلالات جنسی ویژه مشاوران مراکز مشاوره روانشناختی

دوره آموزشی درمان اختلالات جنسی ویژه مشاوران مراکز مشاوره روانشناختی استان به مدت دو روز با حضور معاون امور توسعه پیشگیری، کارشناسان مشاوره و روانشناسان مراکز از سراسر استان در محل مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی برگزار گردید.

در شروع کارگاه پرویز پروین معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان، هدف از اجرای این دوره آموزشی را توانمندسازی و دانش افزایی مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره روانشناختی و ارتقای کیفیت خدمات مشاوره در مراکز مشاوره عنوان کرد وگفت: این دوره بر اساس نیازسنجی از مشاوران مراکز مشاوره برگزار گردیده و تا پایان سال کارگاههای آموزشی با موضوعات تخصصی و کاربردی تداوم خواهد یافت.

معاون امور توسعه پیشگیری استان با تاکید بر این که تعداد 74 مرکز مشاوره حضوری غیردولتی، یک مرکز حضوری دولتی و یک مرکز مشاوره تلفنی (خط 1480) در استان فعالیت می کنند، به پرداخت کمک پرداخت هزینه مشاوره با ارایه یاری برگ برای افراد نیازمند و خدمات مشاوره رایگان به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اشاره نموده و میزان هزینه پرداختی جهت مشاوره طلاق و کمک هزینه افراد نیازمند را در سال 1401 مبلغ 11/151/000/000 ریال عنوان کرد.

وی به راه اندازی تشکل مراکز مشاوره اشاره نموده و هدف از از تشکیل این موسسه را ارتباط سازنده مراکز مشاوره با بهزیستی، همکاری در برگزاری مناسبات مرتبط از جمله هفته سلامت روان، روز مشاوره، تهیه محتواهای آموزشی، گسترش تبلیغات محیطی و فضای مجازی، فرهنک سازی اهمیت مشاوره، هماهنگی مراکز مشاوره عنوان کرد.

پروین افزود: در سال 1401 تعداد 24622 نفر از خدمات مشاوره تلفنی و تعداد 36644 نفر از خدمات مشاوره حضوری بهره مند شده اند.

کد خبر 88744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد