برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان

در آستانه هفته دولت ،جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در آستانه فرا رسیدن هفته دولت ،جلسه شورای اداری بهزیستی استان به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل و با حضور جمعی از معاونین ، مسولین واحدهای ستادی و روستای ادارات بهزیستی شهرستانهای رودان و بشاگرد در محل سالن جلسات حوزه مدیریت برگزار شد.

در این نشست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت ، ضمن تاکید بر آمادگی جهت اجرای باشکوه برنامه های بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت : باید کلیه خدمات و فعالیتهای مورد ارائه سازمان در حوزه های تخصصی و حمایتی به عموم مردم و جامعه هدف تحت پوشش اطلاع رسانی شود تا مردم و بویژه مددجویان در جریان اقدامات موثر و تاثیرگذار بهزیستی در بخش های مختلف سازمان قرار گیرند.

سامیه جهانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:   با تلاش و همت  شبانه روزی  همه همکاران در قسمتها و بخشهای مختلف از مرکز  استان تا دور افتاده ترین نقاط ، خدمات ارزشمندی به جامعه هدف ارائه گردیده است .

وی هفته دولت را فرصتی بسیار مغتنم برای تبیین و انعکاس خدمات ، دستاوردها و اقدامات تاثیر گذار سازمان در حوزه های مختلف بر شمرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان باتوجه به دستور کار جلسه شورای اداری بویژه در حوزه مسکن ابراز داشت : برای تسهیل در بحث تعمیر مسکن مددجویی باید به دنبال ظرفیتها و مسیرهایی جهت جذب مشارکتهای مردمی از طریق دریافت کمک از خیرین و صنایع و گروههای جهادی باشیم تا بتوانیم شرایطی مناسب برای محل سکونت مددجویان فراهم نماییم.

جهانشاهی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از رسالت ها و ماموریت های حائز اهمیت سازمان ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش و مردم ساکن در مناطق کم برخوردار حتی در دور افتاده ترین نقاط استان است باید از تمامی ظرفیتها و فرصتهای زیست بوم در شهرستان بشاگرد جهت انجام فعالیتهای پیشگیرانه در حوزه کاهش آسیبها ی اجتماعی استفاده کنیم .

وی تاکید کرد : باید در قبال جامعه هدف سازمان نگاه مسئولانه تری داشته باشیم چرا که وظیفه خطیر و حساسی برعهده ماست.

مدیر کل بهزیستی همچنین‌در ادامه این نشست بر استفاده از ظرفیت گروههای جهادی ، کارفرمایی و شرکت های کارآفرین جهت ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف تاکید کرد.

شایان ذکر است در این جلسه هریک از معاونین و مسئولین ستادی براساس برنامه زمان بندی به تشریح عملکرد و ارائه دغدغه های حوزه مربوطه در دو شهرستان رودان و بشاگرد پرداخته و توضیحاتی از سوی روسای ادارات بهزیستی شهرستانها در این خصوص ارائه گردید.

در پایان نیز ضمن جمع بندی مطالب از سوی سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان و ارائه راهکارها و دیدگاهها ، جهت پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده دستوراتی از سوی وی صادر گردید.

کد خبر 87965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد