پیام تبریک مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت روز پزشک

همزمان با زاد روز شیخ الرّئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی پیام تبریکی صادر کرد .

در این پیام آمده است : 

فرا رسیدن یکم شهریور ماه زادروز طبیب نامدار، برجسته و نابغه بزرگ ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را محضر گرانقدر تمامی پزشکان ایران اسلامی صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم .
به راستی شما پزشکان و طبیبان معزز و برجسته، شما ناجیان سپیدپوش زمینی چه شجاعانه و دلاورانه ایستادید پای قسم، صبورانه و متعهدانه تلاش کردید تا زندگی از نفس نیفتد .
روز پزشک فرصتی است برای نکوداشت جایگاه معنوی و  ارزشمند فرهیختگانی فداکار، شرافتمند و پاک نهاد که خالصانه و عاشقانه، با تمام توان و دانش برای حفظ سلامت آحاد مردم و بهبود و ساماندهی نظام سلامت کشور کوشش بسیارمیکنند .
در این ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پزشکان شهید هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام مدافعان سلامت که با ایثار و ازخودگذشتگی برگرفته از مکتب عاشورایی، به درجه رفیع شهادت نائل شدند، یکم شهریورماه، روز پزشک را به تمامی پزشکان توانمند و کادردرمانی و باتجربه کشور و به خصوص همکاران پزشک شاغل در بهزیستی استان که خالصانه برای خدمت به نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی اهتمام می ورزند، تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی، توفیق و بهروزی جامعه زحمتکش پزشکی کشور را از خداوند سبحان مسئلت دارم .
پروین محمد پوری
      مدیرکل

کد خبر 87868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد