ملاقات مردمی مدیر کل بهزیستی قم با مددجویان با حضور مدیر کل اجتماعی استانداری

برنامه ملاقات مردمی مدیر کل بهزیستی قم امروز در مرکز مثبت زندگی منطقه 19 دی (باجک) و با حضور مدیر کل اجتماعی استانداری قم و نمایندگان گروه های جهادی و بسیج سازندگی برگزار شد.

انیس آمره رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی ضمن اعلام این خبر افزود: پیرو برگزاری ملاقات های مردمی در محلات مختلف بجای حضور مددجویان از نقاط مختلف استان در ستاد بهزیستی که هم گامی در جهت تکریم مددجویان است و هم کاهش هزینه های تردد و... امروز دکتر قریب مدیر کل اجتماعی استانداری قم به منظور بررسی و نظارت بر فرایند ملاقاتهای عمومی مدیر کل بهزیستی و ابتکار محله ای شدن این برنامه در مرکز مثبت زندگی محله 19 دی حضور یافت و ضمن آشنایی با فرایند ملاقاتهای مردمی بهزیستی ، توصیه های لازم را هم ارائه کرد.

آمره افزود : در ملاقات مردمی این هفته ، مدیر کل بهزیستی باتفاق نمایندگان گروه های جهادی و بسیج سازندگی پذیرای 6 نفر از مددجویان بودیم که مدیر کل بهزیستی ضمن ارائه بن خرید سبد کالا به هر مددجو دستورات لازم جهت رسیدگی فوری به مشکلات ایشان را صادر کرد.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی قم با اشاره به حضور نمایندگان گروه های جهادی و بسیج سازندگی در ملاقات های مردمی مدیرکل بهزیستی افزود: با عنایت به عدم وجود اعتبارات دولتی برای رفع مناسب مشکلات و پاسخگوئی به مطالبات جامعه هدف طی هماهنگی صورت گرفته با مدیران بسیج سازندگی و گروه های جهادی استان مقرر شد در کلیه برنامه های ملاقات مردمی ، نمایندگان این گروه ها هم حضور داشته باشند تا با استفاده از منابع مادی و معنوی ایشان و ظرفیتهای موجود تا حد ممکن نسبت به رفع مشکلات مددجویان اقدام گردد.

کد خبر 87384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد