ملارد | بازدید معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران از مراکز شبانه روزی

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران از مراکز توانبخشی نگهداری شبانه روزی معلولین و سالمندان مستقر در شهرستان ملارد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ریس بهزیستی شهرستان ملارد در این بازدید با اشاره به اینکه در حال حاضر ٢۶ مرکز توانبخشی در شهرستان فعال هست گفت: از این تعداد ٢٢ مرکز نگهداری سالمندان، اعصاب و روان و ذهنی فعالیت شبانه روزی دارند و بیش از ٨٠٠ نفر از افراد پذیرش شده در مراکز طی انجام مراحل قانونی و دستور ستاد پذیرش و دادستان بصورت یارانه بگیر در این مراکز پذیرش شده اند که هزینه نگهداری آنها از محل اعتبارات سازمان در قالب یارانه به مراکز نگهداری بصورت ماهیانه پرداخت می شود.

رضایی معاون امور توانبخشی نیز ضمن تاکید بر لزوم حمایت از مراکز توانبخشی و همراهی کارشناسان در راستای خدمت به جامعه هدف تحت پوشش گفت: ١۶ مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان در شهرستان ملارد مستقر است و همین امر موجب شده تعداد زیادی از بیماران مجهول الهویه استان جهت ساماندهی و پذیرش به این شهرستان ارجاع داده شود.

وی افزود: باتوجه به تعداد بالای افرادی که در مراکز توانبخشی بهزیستی استان تهران پذیرش شده اند خدمت رسانی صحیح به آنها و نظارت بر حسن انجام وظیفه مراکز بر عهده بهزیستی بوده که مسئله ای بسیار جدی است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران با تاکید بر اهمیت اجرای دستور العمل های تخصصی به شکل صحیح در مراکز تحت نظارت گفت: مراکز  و بهزیستی هم راستا با یکدیگر در جهت رفع مشکلات جامعه هدف تحت پوشش سازمان در حال حرکتند و ناظرین ستادی در کنار نظارت اصولی بر خدمات رسانی ، حامی و همراه مراکز می باشند.

کد خبر 87383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد