دلجویی مستمر از ولی نعمتان تحت پوشش توسط اعضای شورای معاونین در طول هفته بهزیستی

همزمان با چهل و سومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی کشور، با شعار " برای مردم، برای به زیستن" از نیمه دوم تیر ماه سالجاری ۵۳ مورد دلجویی از ولی نعمتان تحت پوشش با پیشنهاد مدیرکل بهزیستی استان بمنظور تغییر رویکرد بازدید و دلجویی بصورت تصادفی و سرزده صورت گرفت.

با توجه به اهمیت خدمت رسانی به تمام جامعه هدف بهزیستی استان، اداره پذیرش و هماهنگی اداره کل بهزیستی استان اردبیل همزمان با هفته بهزیستی با همکاری حوزه های تخصصی برنامه بازدیدهای سرزده و تصادفی را در راستای رسیدگی به مشکلات جامعه هدف و دلجویی از آنها اجرا نمود.

گفتنی است در این برنامه ۱۸ مورد بازدید و دلجویی توسط اعضای شورای معاونین، ۱۳ مورد توسط کارشناس اداره پذیرش و هماهنگی و ۲۲ مورد دلجویی نیز توسط روسای ادارات بهزیستی شهرستانها (از هفدهم تا پایان تیر ماه) بصورت مستمر از ولی نعمتان تحت پوشش صورت گرفته است.

شایان توجه می باشد هدف از این برنامه دلجویی تصادفی و سرزده، شناخت مشکلات ولی نعمتان در کانون خانواده، کمک به تسهیل و رفع آنها و بهره مندی از منابع لازم و موجود در خصوص حل مشکلات و تقدیم پیام تبریک مدیر کل به ولی نعمتان تحت پوشش بود.

افزودنی است بیش از ۳۵۰ میلیون ریال مساعدت نقدی در قالب بسته های معیشتی، کمک هزینه درمان و مالی به ولی نعمتان طی بازدید مساعدت شده است  و درخواستهایی از قبیل؛ اشتغال، مسکن، وام، کمک هزینه درمان، بهره مندی از خدمات ستاره دار، مناسب سازی، لوازم ضروری و...در این بازدید ها مطرح شده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی و ارجاع به معاونتهای تخصصی تا رفع موانع و مشکلات پیگیری خواهد گردید.

کد خبر 86272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد