امام‌جمعه ایلام: خدمت در بهزیستی توفیق الهی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خدمت در مجموعه ای چون بهزیستی که خدمت به اقشارآسیب پذیر جامعه می باشد یک توفیق الهی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر الله نور کریمی تبار روز شنبه در دیدار با مدیر کل و جمعی از کارکنان بهزیستی ایلام ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفایشان افزود : لذا باید طوری با این قشر برخورد شود که وقتی به سازمان می آیند احساس کنند آنجا پناهگاهش می باشد و زمانی که در خواستش را مطرح می کند، باید با این طیف به خوبی و روی خوش برخورد کرد.

وی گفت: کودکانی ومتکدیانی که در شهر تکدی گری می کنند نیاز است که مورد پیگیری قرار گیرند که چه کسانی اینها را مدیریت می کنند وبرای آنها چاره اندیشی شود.

وی بیان کرد: برخی از کسانی که در ایلام زباله گردی می کنند، غیر بومی هستند اما عوارض آنها متوجه جامعه ما می شود وی تاکید کرد: شما زبان گویای کسانی هستید که ممکن است صدایشان بجای نرسد و بعضی وقتها نیاز به ارتباط برقرار کردن هست ولازم است هر چند وقت یکبار مسئولی را به دیدار این افراد مستحق ببرید و برای مشکلات وتحصیل این خانواده ها تلاش کنید که کسانی که استعداد رشد دارند به خاطر هزینه تحصیل مجبور به ترک تحصیل نشوند.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با اشاره به بیش از ۲۰۰ماموریت این‌مجموعه گفت: بهزیستی امروز به یک نهاد تخصصی و حمایتی تبدیل که عموم‌ مردم از خدمات آن برخوردارند.

"حسین نورعلیوند" با ذکر اینکه خدمات بهزیستی روز به روز در حال گسترش است، افزود: بهزیستی در کنار حمایت از جامعه هدف مسأله توانمندسازی آنها را نیز مد نظر داشته و در این زمینه با پرداخت تسهیلات اشتغال و مشوق های بیمه ای و ... از آنها حمایت می کند.

کد خبر 85967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد