در رسانه| گشایش نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی

همزمان با هفته بهزیستی نمایشگاه توانمندی‌های افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی در پارک باغشمال تبریز گشایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی و مجموعه شهرداری تبریز از ۲۴ لغایت ۳۰ تیر ماه همزمان با هفته بهزیستی برای هنرمندان دارای معلولیت و جامعه هدف تحت پوشش و کارآفرین این سازمان با شرکت حدود ۵۰ غرفه ایجاد شده است.

خانم صحاف ادامه داد: تمامی افراد جامعه هدف بهزیستی اعم از زنان سرپرست خانوار، معلولین، افراد معتاد بهبودیافته که دارای شغل و حرفه می‌باشند در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

خانم صحاف در ادامه به تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه پرداخت و  گفت: با برگزاری این نمایشگاه درصدد معرفی توانایی‌های مددجویان خود به همشهریان می‌باشیم شهروندان با بازدید از این نمایشگاه  در می‌یابند که معلولیت محدودیت نیست.

گفتنی است در حاشیه این مراسم مسابقه ویلچررانی با استقبال افراد دارای معلولیت نیز برگزار شد و به تمامی شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

کد خبر 85788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد