در رسانه | احکام جایگزین حبس به سمت حل مشکلات بهزیستی سوق داده می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تفاهم نامه‌ای بین دادگستری و بهزیستی استان منعقد گردد که در نتیجه آن صدور احکام جایگزین حبس به سمت حل مشکلات این سازمان سوق داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در حاشیه بازدید از قسمت‌های مختلف اداری و خدمات‌رسان بهزیستی شهرستان اردبیل، ضمن تبریک هفته بهزیستی به پرسنل حاضر اظهار داشت: عشق و انگیزه الهی از مشخصه‌های بارز پرسنل شاغل در مراکز خدمت‌رسان این سازمان ارزشمند است که نتیجه عمل خالص این عزیزان پرورش نسل آینده ساز برای مملکت اسلامی می‌باشد.  

وی با اشاره به ظرفیت فوق‌العاده بالای تشکیلات قضایی استان در تسریع رفع مشکلات این مراکز افزود: گزارش مکتوب مشکلات و پیگیری مجدانه آن در رفع آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود و در این زمینه دادگستری استان آمادگی دارد از تمام ظرفیت خود جهت پیگیری حل مشکلات استفاده نماید.  

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو افزود: خدمت جهادی خدمتی است که نتیجه آن در کف جامعه برای آحاد مردم متقاضی آن خدمت ملموس باشد و در این راستا و بنا به فضای حاکم بر جامعه، اطلاع رسانی حرفه ای خدمات بهزیستی من جمله اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و مشاوره ۱۴۸۰ با استنفاده از ظرفیت صدا و سیما و مخصوصاً فضای مجازی ضرورتی انکار نشدنی است که علاوه بر چشاندن طعم شیرین خدمت، باعث جذب خیرین در کمک رسانی به این مراکز شده و به تبع آن کاهش معضلات اجتماعی و پرونده‌های ورودی به تشکیلات قضایی استان در میان مدت و دراز مدت می‌شود.  

وی ادامه داد: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت تشکیلات قضایی استان در کمک به این نهاد خدمت رسان، مقرر شد در اسرع وقت تفاهم نامه‌ای بین دادگستری و بهزیستی استان منعقد گردد که در نتیجه آن صدور احکام جایگزین حبس به سمت حل مشکلات این سازمان سوق داده شود.  

دیدار از کارگاه‌های تولیدی وابسته به بهزیستی و نشست صمیمی با کودکان تحت پوشش از دیگر برنامه‌های این بازدید دو ساعته بود.  

کد خبر 85779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد