🔸افتتاح نمایندگی مرکز خیریه امین آراسته در خرم آباد بمناسبت هفته بهزیستی
 

​

​افتتاح نمایندگی مرکز خیریه امین آراسته در خرم آباد بمناسبت هفته بهزیستی با حضور مدیر کل بهزیستی و رئیس بنیاد نخبگان استان   ​

مدیر کل بهزیستی لرستان در مراسم افتتاحیه نمایندگی موسسه خیریه امین آراسته ضمن تبریک هفته بهزیستی و تشریح فعالیت های بهزیستی اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همکاری با خیرین و نیکوکاران قدمهای مثبتی در خدمت به نیازمندان در جامعه برداشته شود
مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: موسسه خیریه امین آراسته به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی و غیر دولتی فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۸۸ با هدف حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مستعد بی بضاعت آغاز نموده است. فعالیت موسسه در جهت فراهم نمودن شرایط تحصیل برای جوانان و نوجوانانی است که بدلیل فقر از تحصیل دور مانده اند.
موسسه خیریه امین آراسته با تلاش نیکوکاران تشکیل گردیده و تاکنون توانسته بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی احداث و به جامعه علمی کشور اهدا نماید و در جهت پرورش استعدادها گام بردارد.
موسسه خیریه امین آراسته توانسته است تاکنون با کمک به دانش آموزان و دانشجویان مستعد بی بضاعت قریب به هزار دانشجو فارغ التحصیل و تعداد زیادی نیروی متخصص و تکنسین تحویل جامعه دهد.

کد خبر 85737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد