بزرگداشت و تکریم کارکنان بازنشسته سازمان در هفته بهزیستی

به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی ، از جمعی از کارکنان بازنشسته سازمان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در پنجمین روز از هفته بهزیستی و با هدف تکریم و تجلیل از سی سال تلاش و خدمت صادقانه کارکنان بازنشسته ، آیین بزرگداشت و تکریم این گنجینه های ارزشمند در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم و دیدار صمیمی ، فاطمه پوریان معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی هرمزگان ،ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی گفت: وضعیت و جایگاه فعلی بهزیستی مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان بازنشسته می باشد .

وی تاکید کرد بایستی شرایطی فراهم گردد تا بازنشستگان بتوانند ارتباط خود را بادستگاه مطبوع حفظ کرده و تجربیات خود را دراختیار سایر کارکنان شاغل قرار دهند.

در ادامه این مراسم کارکنان بازنشسته نیز با تبریک نکو داشت هفته بهزیستی ، از سازمان بهزیستی به عنوان خانه دوم خود یاد کردند و به مرور خاطرات گذشته پرداختند و با دیدن سایر هم قطاران خود تجدید دیدار نمودند و به بیان دغدغه ها ، نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

در پایان نیز با اهدا لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در جریان برگزاری این مراسم از جمعی از مسئولین مراکز غیر دولتی تحت نظارت سازمان نیز در راستای تعامل و همراهی سازنده و خدمت رسانی شایسته به جامعه هدف تحت پوشش  تجلیل شد.

کد خبر 85548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد