نامگذاری ساختمان بهزیستی استان به نام شهید "بابک نوری هریس "

مدیرکل بهزیستی استان از تبیین برنامه ها و فعالیتهای صورت گرفته در هفته بهزیستی امسال با شعار" برای مردم، برای به زیستن" در آیین نامگذاری ساختمان جدید بهزیستی به نام شهید گرانقدر مدافع حرم بابک نوری هریس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، آیین نامگذاری ساختمان جدید و تکریم ولی نعمتان و کارکنان بهزیستی با حضور دبیر اجرایی کنگره ۳۴۰۰ شهید، مدیرکل امور بانوان وخانواده، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، نمایندگان دفتر امور اجتماعی استانداری، تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده معظم شهید سماجی و جمعی از همکاران بازنشسته و شاغل در محل سالن کنفراس ساختمان بهزیستی استان برگزار گردید.

 در این مراسم حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در آیین نامگذاری ساختمان جدید بهزیستی، ضمن تجلیل از شخصیت والای شهید بزرگوار مدافع حرم بابک نوری هریس و تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی با شعار " برای مردم، برای به زیستن"  خدمت همه کارکنان حاضر در جمع و تبیین برخی از اقدامات و خدمات ارائه شده به جامعه هدف تحت پوشش گفت: خدمت در مجموعه بهزیستی توفیقی الهی است و کسانی که این امکان برایشان حاصل گردیده یقیناً از توجهات و عنایات خداوند و بویژه ائمه اطهار علیهم السلام بهره مند گردیده و در آخرت اجر و پاداش اخروی در انتظار آنها خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که تقارن نامگذاری ساختمان جدید همزمان با آغاز محرم الحرام و سوگواری سید و سالار شهیدان و همچنین به یمن قدوم خانواده های معظم شهداء در این آیین بتوانیم با تمسک جستن از ائمه اطهار و توکل بر خداوند متعال در ارائه خدمات بی منت به بندگان مخلص خدا سرافراز و سربلند باشیم.

 رضایی گره گشایی ازمشکلات، نیازها و مطالبات ولی نعمتان تحت پوشش را از اولویت های اساسی و ضرورتهای مهم در خدمت رسانی به آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: امسال با نامگذاری هفته بهزیستی با شعار " برای مردم، برای به زیستن" در تلاش هستیم تمامی خدمات و فعالیتهای صورت گرفته بصورت شفاف در اختیار آحاد جامعه قرار گیرد تا با اعتماد سازی و اعتماد آفرینی خدمات با کیفیت و متنوعی به جامعه هدفمان ارائه نمائیم.

وی در تشریح اقدامات و برنامه های مد نظر در هفته بهزیستی هم اشاره کرد وگفت: واگذاری بیش از ۵۰ عنوان مسکن مددجویی، افتتاح مراکز و موسسات خدمت رسانی و طرح های اشتغالزایی، در هفته مذکور به همت تمامی کارکنان دلسوز و شرکای اجتماعی در حال انجام و پیگیری می باشد که امیدواریم در ادامه خدمتگزاری ها، شاهد افزایش سطح رضایتمندی مردم عزیز و ولی نعمتان در سطح جامعه باشیم.

گفتنی است: در این آیین ضمن تکریم از خانواده معظم شهید سماجی، از تعدادی همکاران بازنشسته، معلولین موفق و ورزشکار و فرزندان موفق با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 85501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد