نمایشگاه بزرگ دستاوردهای هنری مددجویان بهزیستی جیرفت افتتاح شد

به مناسبت هفته بهزیستی و با حضور رییس بهزیستی ، کارشناسان تخصصی ، فرماندار وجمعی از مسئولین محلی وخیرین شهرستان جیرفت نمایشگاهی از دستاوردهای هنری مددجویان مرکز توانبخشی روزانه معلولین اعصاب و روان رها در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان خداداد سالاری زاده  رییس بهزیستی جیرفت در ابتدای آیین افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر محمد علی فیاض بخش بنیان گذار بهزیستی کشور و تبریک هفته بهزیستی،با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندیهای بالای  جامعه هدف بهزیستی به اقشار مختلف جامعه برپا شده است گفت : این نمایشگاه شامل توانمندی های هنری و هنرهای دستی افراد دارای معلولیت است که با همت وتلاشی مثال زدنی پرورش استعدادهای نهفته خود گام بر میدارند که این مهم نشانگر حضور پررنگ افراد دارای معلولیت در جامعه و گام نهادن در مسیر توانمند شدن آنهاست.

احمد بلند نظر فرماندار جیرفت  نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات وخدمات ارزشمند مجموعه  بهزیستی عنوان داشت : هفته بهزیستی بهترین زمان برای ارائه عملکرد و خدمات ارائه شده به جامعه هدف و از ان مهمتر  آگاهسازی عموم مردم است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات گسترده حمایتی وتخصصی بهزیستی در حوزه های توانبخشی،اجتماعی،پیشگیری و مشارکت های مردمی خاطر نشان کرد : لازمه موفقیت مجموعه های پر مسئولیتی همچون بهزیستی داشتن تعهد و تخصص کارکنان این سیستم است که به حمدالله این دو خصلت مهم در تک تک پرسنل بهزیستی به خوبی مشهود است چرا که ظهور وپرورش استعدادها وتوانمندیهای جامعه هدف این مجموعه مصداق بارز این مطلب است .

 در ادامه بخشهای مختلف این نمایشگاه مورد بازدید مسئولین وحضار قرار گرفت .

 گفتنی است در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه از خدمات ارزنده خیرین و سرکار خانم دکتر حسینی مسئول مرکز و تعدادی از مددجویان فعال این مرکز تقدیر به عمل امد .

کد خبر 85302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد