۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

ارسنجان/دیدار رئیس بهزیستی با فرماندار، گرامیداشت هفته بهزیستی

بیش از ۱۵۰ نوع فعالیت، از قبل تولد تا دوران سالمندی حاصل کار بهزیستی می باشد:
ارسنجان/دیدار رئیس بهزیستی با فرماندار، گرامیداشت هفته بهزیستی

 دکتر رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان هفته بهزیستی را به خانواده بهزیستی تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان ؛هادی خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان به همراه کارشناسان این اداره به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی با دکتر رضایی فرماندار دیدار نمود.

دکتر رضایی فرماندار شهرستان در این نشست ضمن تبریک این هفته به رئیس و کارکنان این مجموعه گفت: خدمت در این نهاد منشا خیر و برکت دنیوی و اجر اخروی است .

فرماندار ارسنجان با بیان اینکه ، جامعه هدف بهزیستی ، نیازمندان واقعی جامعه هستند خاطر نشان کرد : خدمت به معلولین و نیازمندان عبادت ارزشمندی است و بهزیستی وظیفه سنگینی در حمایت از خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب دارد.
ایشان در ادامه به کارکنان این اداره تاکید کرد فعالیت در اداره بهزیستی باید عشق به کار و نگاه خدایی وجود داشته باشد تا بتوانیم رضایت این قشر از جامعه را جلب نمائیم .

 در ادامه خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان  نیز در این نشست،ضمن تقدیر از حمایت‌های بی دریغ فرماندار،با تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی به تمامی مهرورزان عرصه رفاه اجتماعی، از تلاشهای جهادی همکاران خود در سنگر مقدس بهزیستی تقدیر و به تشریح عملکرد یکساله این دستگاه پرداخت .

وی  با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی امروز یک دستگاه  خدمت رسان تخصصی و علم محور است، خاطر نشان کرد: این سازمان مولود انقلاب اسلامی است و در سال ۱۳۵۹  به همت شهید بزرگوار «فیاض بخش» بیش از ۱۵۰ نوع فعالیت، از قبل تولد تا دوران سالمندی به مددجویان تحت پوشش و سایر اقشار جامعه خدمات ارائه می دهد.
 *روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان*

کد خبر 85299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد