سلامت جسم ، جان و روان، زیربنای عامل پیشرفت و تکامل جامعه است

عشق ورزیدن به مردم، زیباترین ترنم گفتگو با پروردگاراست و توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، علی نصیری با انتشار پیامی در آستانه محرم الحرام؛ از زحمات کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.

متن پیام مدیرکل بهزیستی استان به شرح زیر است:

سلامت جسم ، جان و روان، زیربنای عامل پیشرفت و تکامل جامعه است. این مهم جز از منظر کمک و یاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولین، آسیب دیدگان اجتماعی و محرومین میسر نخواهد شد.

عشق ورزیدن به مردم، زیباترین ترنم گفتگو با پروردگاراست و توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت، در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

اینجانب در آستانه فرارسیدن ایام محرم الحرام،  با تاسی از فرمایش سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین که فرمودند: بدانید نیازمندیهای مردم که [به شما مراجعه می کنند] از نعمتهای الهی است پس نعمتها را افسرده نسازید [یعنی مبادا با رنجاندن مردم نیازمند کفران نعمت کنید] که این وظیفه خدمت رسانی به دیگران محول خواهد شد ضمن تقدیر از کارکنان مراکز دولتی و غیر دولتی و تمامی عزیزان تلاشگر و خدمتگزار بهزیستی، از زحمات تمامی فعالان این حوزه که با صبر، شکیبایی و مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین، مستمری بگیران، کاهش دغدغه های مددجویان و ارتقای سطح سلامت روان جامعه فعالیت دارند، تقدیر و تشکر می نمایم."

دکتر علی نصیری

مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 84898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد