در رسانه | مدیرکل بهزیستی اردبیل:
۴۰ عنوان برنامه در هفته بهزیستی برگزار می‌شود

مدیرکل بهزیستی اردبیل از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه با مشارکت ۱۵ دستگاه اجرایی در هفته بهزیستی خبر داد و گفت: افتتاح ۳۱ مسکن روستایی و شهری، ۴ مرکز گروه‌های همیار بانوان و ۴ مرکز مشاوره از جمله این برنامه‌ها است.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استلن اردبیل در گفتگو باسبلان ما، به تشریح برنامه های هفته بهزیستی در استان اردبیل پرداخت و گفت: ۴۰ عنوان برنامه با مشارکت ۱۵ دستگاه اجرایی در هفته بهزیستی در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بهزیستی پرداخت و گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف، مسابقات فرهنگی و ورزشی، صید ماهی با قلاب با همکاری اداره‌کل شیلات، نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی با حضور موسسات، تجلیل از بازنشستگان بهزیستی، رژه خودرویی، تیم‌های مشاوره‌ای در حال خدمت به مردم، میزهای ارتباطات مردمی در پایگاه های نمازجمعه، ارائه خدمات پزشکی از جمله فیزیوتراپی، گفتار درمانی از جمله برنامه ها به مناسبت هفته بهزیستی در استان اردبیل است.

رضایی از افتتاح ۳۱ مسکن روستایی و شهری برای جامعه هدف در هفته بهزیستی خبر داد و گفت: ۴مرکز گروه‌های همیار بانوان و ۴ مرکز مشاوره نیز افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: به مناسبت هفته بهزیستی ۱۳۸۲ مددجو نیز در حوزه اشتغال مشغول به کار خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از افزایش ۲۲ درصدی مستمری‌بگیران تحت پوشش بهزیستی در استان اردبیل خبر داد و گفت: با عنایت پروردگار و تلاش و پیگیری مسئولین استانی در حوزه بهزیستی هیچگونه پشت نوبتی برای دریافت مستمری نداریم.

وی از  افزایش اعتبارات بهزیستی در سال‌جاری خبر داد و گفت: ۳۲درصد اعتبارات استانی، ۹درصد اعتبارات ملی و ۸ درصد تملک دارایی موجب افزایش درآمد بهزیستی شدند.

رضایی به ارتباطات مردمی نیز اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ۱۱هزار نفر دیدار چهره به چهره، ۶۲۷ مورد حضور در خانه مددجویان بهزیستی، ۳۸ مورد بازدید از مراکز نگهداری معلولین و سالخوردگان انجام گرفته است

وی از افزایش ۱۹ درصدی حق پرستاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۶۵ مورد قرارداد تفاهمی با نهادها و سازمان‌ها منعقد شده است.

رضایی از احداث ۲ مرکز تامین توسعه در اردبیل خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی مشهد مقدس، اعزام یک کاروان برای اولین بار به کربلا در سال گذشته انجام گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به جذب مشارکت مردمی و نهادهای انقلابی نیز اشاره کرد و گفت: جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار از بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی امام، افزایش ۱۲ درصدی جذب مشارکت‌های مردمی از جمله اقدامات اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل در سال گذشته بوده است.

کد خبر 84548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد