پیام مدیر کل بهزیستی استان قم به مناسبت هفته بهزیستی

سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم با صدور پیامی چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور را تبریک گفت.

پیام مدیر کل بهزیستی استان قم به مناسبت هفته بهزیستی

سید صادق  مدیر کل بهزیستی استان قم با صدور پیامی چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور را تبریک گفت.

بسمه تعالی


 حضرت امام حسین (ع) در حدیثی گهربار می فرمایند : ای مردم بدانید که نیازهای مردم به شما از نعمت های خداست پس نعمتهای خداوند شما را خسته نکند که تبدیل به عذاب و گرفتاری می شود . بحارالانوار، ج75، ص127

  این سخن گوهربار سرور آزادگان جهان  بیانگر اهمیت خدمت به مردم به عنوان موهبتی الهی است  و کار در سازمان بهزیستی و خدمت به شریف ترین و عزیزترین قشر جامعه آن هم در این شرایط سخت اقتصادی اگر با نیت خالص باشد بی شک مصداق این حدیث شریف و متنعم شدن از خان نعمات الهی و رضایت خلق  است .

آغاز هفته بهزیستی امسال که مصادف گردیده است با ۲۵ ذی الحجة و نزول سوره مبارکه هَلْ أَتَی و روز خانواده و در میانه هفته هم وارد ماه محرم می شویم  ، شعارامسال هفته بهزیستی « برای مردم    برای بهزیستن »  است و این هفته  فرصتی است برای ارزیابی عملکرد یک ساله بهزیستی در خدمت به جامعه هدف و حرکت در مسیر تحقق مطالبات بجا و واقعی ولینعمتان ما در بین مردم و آغازی برای ایجاد تحول در ارائه خدمات بهتر به اقشار تحت پوشش.

اینجانب ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای عموم همکاران پرتلاشم در بخشهای دولتی ، خیریه و خصوصی ، خیرین و شرکای اجتماعی بهزیستی ، مراکز مثبت زندگی و کلیه مراکزشبانه روزی و روزانه و...  هفته بهزیستی را تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق ، سلامت و سعادت همگان را خواستارم .

سید صادق میرئی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 84024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد