در رسانه | مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خبرداد:
آموزش مهارتهای زندگی و پیشگیری از اعتیاد در کتابخانه‌های اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: امسال آموزش مهارتهای زندگی، پیش از ازدواج، زندگی خانواده و پیشگیری از اعتیاد را در کتابخانه های استان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش اردبیل رسا، نشست مشترک مدیرکل بهزیستی با مدیرکل کتابخانه های استان با هدف پیگیری ارتقای سلامت روان مراجعان کتابخانه های استان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار گردید.

پروانه رضاقلی زاده، مدیرکل کتابخانه های استان اردبیل در این دیدار به تشریح مسائل و مشکلات مراجعان پرداخته و خواستار همکاری با بهزیستی در خصوص ارائه خدمات مشاوره به مراجعان و اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی شد.

وی همچنین خواستار تعامل با بهزیستی جهت تشکیل مرکز مشاوره در کتابخانه ها شده و اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که الان به یک دغدغه جدی بدل شده، نیاز مشاور و تشکیل مرکز مشاوره در کتابخانه ها برای رسیدگی به مشکلات جوانان و نوجوانان و همچنین والدین آنها می باشد تا بتوان از این راه به بخش قابل توجهی از مسائل مربوطه رسیدگی نمود.

در ادامه حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن اعلام آمادگی این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره برای مراجعین کتابخانه ها و اجرای طرح های مشارکت اجتماعی نوجوانان و بانوان پیشنهاد نمود جهت ارتقای کیفیت خدمات مشاوره و ارائه بهینه خدمات، مرکز مشاوره در کتابخانه مرکزی ایجاد گردد.

وی نقش مشاوران و مربیان را در کاهش و کنترل پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر دانسته و گفت: در سالجاری آموزش مهارتهای زندگی، پیش از ازدواج، زندگی خانواده و پیشگیری از اعتیاد را در کتابخانه های استان برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 83535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد