پیگیری وضعیت مسکن مددجویان در دیدار با سرپرست راه وشهرسازی قم

مدیر کل بهزیستی قم با حضور در دفتر دکتر حسین زنجیرانی فراهانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم آخرین وضعیت احداث مسکن جامعه هدف بهزیستی را پیگیری کرد .

در این دیدار که ساعت 6 صبح در دفتر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم انجام شد سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی قم ضمن تبریک انتصاب دکتر زنجیرانی و همچنین تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر با اشاره به ثبت نام 4160 نفر از جامعه هدف بهزیستی قم در نهضت ملی مسکن و تائید 1190 نفر جهت جانمائی ،خواستار تسریع در جانمائی سایر مددجویان شد و ارائه مهلت بیشتر جهت تامین سهم آورده مددجوئی را مورد تاکید قرار داد و از سرپرست راه و شهرسازی استان خواست در بررسی پرونده مددجویان بهزیستی ضمن دقت ، سعی شود از حذف افراد ممانعت بعمل آید و تا حد ممکن در راستای تسهیل شرایط برای این قشر شریف مساعدت گردد.

میرئی با اشاره با افتتاح 46 واحد مسکن مددجوئی در هفته بهزیستی در قم (16 مسکن خانوارهای دارای دو معلول و 30 واحد تک معلولی) ضمن تقدیر از مساعدتهای صورت گرفته ، از سرپرست راه و شهرسازی استان جهت حضور در مراسم افتتاحیه که با حضور استاندار محترم و مسولین کشوری برگزار خواهد شد دعوت بعمل آورد.

دکتر زنجیرانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم هم ضمن اعلام آخرین وضعیت پرونده های مسکن مددجویان دستورات لازم جهت همکاری در زمینه های مورد درخواست را صادر کرد.


 

کد خبر 83466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد