تشریح عملکرد سه ماهه اول سال 1402 دفتر ارتباطات مردمی بهزیستی قم

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان قم از ارائه خدمات به 500 مورد نامه مردمی و درخواستهای حضوری خبر داد.

انیس آمره رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان قم ضمن بیان این مطلب افزود: دفتر ارتباطات مردمی بهزیستی استان قم در سه ماهه اول امسال بیش از 500 مورد خدمت در پاسخ به نامه های مردمی و ملاقات های عمومی داشته است که به تفکیک شامل : 76 مورد ملاقات مردمی مدیر کل ، 3 مورد میز خدمت در اماکن برگزاری نماز جمعه و بیش از 40 مورد پاسخگویی به مراجعات مردمی در این برنامه ها ، 75 مورد پاسخگوئی به نامه های رسیده است سامانه سامد ، 220 مورد پاسخگوئی به نامه های رسیده مردمی ، 40 مورد رسیدگی به نامه ها و درخواستهای ارسالی از استانداری و دفاتر نمایندگان استان در مجلس و 50 مورد رسیدگی به نامه های ارسالی دفتر مقام معظم رهبری می گردد.

آمره با اشاره به پیگیری امور پذیرش 39 مددجو در مراکز شبانه روزی در سه ماهه اول سال از انجام امور اداری انتقال 40 پرونده برون استانی ، پیگیری و پاسخگوئی به 109 مورد مکاتبه مفقودین (آگاهی قم و بهزیستی استانها) در این بازه زمانی خبر داد و افزود : همکاران ما در این دفتر با مساعدت اداره مشارکتهای مردمی و خیرین توانسته اند در کنار حمایتهای مقرر قانونی و دولتی ، نسبت به تامین اقلام لوازم خانگی شامل کولر و یخچال و... و سبدهای معیشتی در حد توان در خدمت جامعه هدف گام بردارند که حضور نمایندگان گروه های جهادی و خیرین در برنامه های ملاقات مردمی و مشاهده بیواسطه مشکلات مددجویان بسیار موثر بوده است .

کد خبر 83379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد