خلخال| برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان خلخال در فرمانداری

دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان خلخال با حضور معاون فرماندار، رؤسای ادارات و رئیس اداره بهزیستی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه پوزن رئیس اداره بهزیستی شهرستان، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مناسب سازی و بیان مشکلات معابر عمومی خلخال گفت: یکی از دغدغه ها و مطالبات معلولان جسمی،   نابینایان، جانبازان و سالمندان، مناسب سازی اماکن و فضاهای شهری است و پاسخگویی به این مطالبه جامعه هدف و شهروندان، نیازمند همکاری تنگاتنگ  تمامی مسئولان شهری، ادارات و به خصوص شهرداری هاست.

رئیس اداره بهزیستی، با بیان مصوبات سازمان بهزیستی برای مناسب سازی، خواستار پیگیری و تعامل بیشتر اعضای ستاد مناسب سازی گردید.     

معاون عمرانی فرماندار ضمن تاکید بر همکاری و مشارکت تمام ادارات و اعضای ستاد هماهنگی، گفت: بازسازی و اصلاح مکان های پرتردد و سطوح معابر و تابلوهای ویژه معلولین، یکی از برنامه های این ستاد برای مناسب سازی در سال جاری است.

 صادقی همچنین با تاکید بر شناسایی ادارات و مکان های نیازمند مناسب سازی – به ویژه پایانه های مسافربری و بانک ها- توسط کارشناس مناسب سازی بهزیستی،   در خصوص تامین منابع مالی مناسب سازی از محل اعتبارات عمرانی و طرح در شورای تامین شهرستان، قول مساعد داد.  

بازدید و ارزیابی ساختمان های بخشداری، شهرداری شهرهای هشجین و کلور، پارک ها و پایانه مسافربری و برآورد نیازهای مناسب سازی در آنها و شناسایی نقاط مورد نیاز برای نصب تابلوی محل پارک ویژه معلولین از دیگر مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 83317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد