انتصاب | بهشتی پور سرپرست جدید بهزیستی شهرستان بوشهر شد

دکتر حسین اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان طی حکمی صدیقه بهشتی پور را به عنوان سرپرست جدید بهزیستی شهرستان بوشهر معرفی کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر،مدیرکل بهزیستی استان ، طی حکمی صدیقه بهشتی پور را به عنوان سرپرست جدید بهزیستی شهرستان بوشهر منصوب و از خدمات آرزو منوچهری در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی کرد .


متن ابلاغ سرپرست جدید بهزیستی شهرستان بوشهر بدین شرح می باشد:

خواهر بزرگوار سرکار خانم صدیقه بهشتی پور

موضوع : ابلاغ

با سلام و تقدیم احترام نظر به تعهّد، شایستگی و توانمندی و تجربه تخصصی سرکار عالی ، به موجب این ابلاغ بعنوان «سرپرست بهزیستی شهرستان بوشهر» منصوب می گردید .

با عنایت به اهمیت و اولویت مدیریت در گستره شهرستان بوشهر و لزوم توسعه رفاه اجتماعی ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توانمند سازی همه جانبه، و خدمت رسانی عزت مدار به آحاد مردم به ویژه جامعه هدف معزز سازمان بهزیستی انتظار می رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان به کار بندید .

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی و توسل به ائمه اطهار (ع) و با استفاده از مزیت های (برون و درون سازمانی) و توان نیروی انسانی و با هماهنگی کامل با مسئولین محترم آن شهرستان در تحقق اهداف سازمانی موفق باشید .

توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند یگانه مسالت داریم .

دکتر حسین اسدی راد

مدیر کل

کد خبر 83266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد