فراخوان دعوت به همکاری مراکز و موسسات غیردولتی  و مراکز مثبت زندگی معاونت پیشگیری بهزیستی استان تهران اعلام شد

فراخوان دعوت به همکاری مراکز و موسسات غیردولتی و مراکز مثبت زندگی در راستای برگزاری کارگاه تربیت مربی در سطح استان تهران اعلام شد.

فراخوان دعوت به همکاری مراکز و موسسات  غیردولتی و مراکز مثبت زندگی در راستای برگزاری کارگاه  تربیت مربی(آموزش تسهیل گران) ویژه طرح پیشگیری از معلولیتها در زنان سرپرست خانوار و دانش آموزان در سطح استان تهران اعلام شد.
شرایط و  شرح وظایف مراکز مجری برگزاری کارگاههای تربیت مربی در طرح پیشگیری از معلولیتها در زنان سرپرست خانوار و دانش آموزان :
سازمان بهزیستی به منظور اجرای کارگاه تربیت تسهیلگر طرح پیشگیری از معلولیتها در زنان سرپرست خانوار و دانش اموزان به تعداد ۵۰ نفر مطابق با شیوه نامه های ابلاغی سازمان بهزیستی  از موسسات با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید .
شرایط مراکز داوطلب  اعم از مشاوره  ، مثبت زندگی  و...
۱-داشتن پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی در قالب خدمات پیشگیری
۲-حسن سابقه موثر و ظرفیت تخصصی لازم متناسب با ماهیت مراکز
۳- امکان تامین فضای آموزشی کارگاهی مناسب
(گنجایش حداقل برای ۲۵ نفر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی حدود ۱ متر(حداقل فضای مورد نیاز برای ارائه خدمات آموزشی آگاه سازی ۵۰ متر مربع می باشد که می تواند در مرکز و یا خارج از مرکز تامین شود.

  ۴- امکان تامین تجهیزات کمک آموزشی مانند دستگاه ویدئو پروزکتور، کامپیوتر، تخته سفید وایت برد، ماژیک و سایر اقلام مورد نیاز برای اجرای آموزش کارگاهی

   ۵–پذیرایی میان وعده و ناهار از شرکت کنندگان
   ۶-امکان به کارگیری کارشناسان آموزش دهنده با تأیید بهزیستی که واجد شرایط ذیل باشد :
داشتن حداقل مدرک ارشد و دکترا در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی
داشتن سابقه کار آموزشی حداقل ۲ سال در حوزه بهداشتی
دارا بودن تاییدیه علمی از معاونت امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان تهران
   ۷- اجرای کارگاه های آموزشی تربیت مربی مطابق با شیوه نامه ی ابلاغی سازمان بهزیستی کشور و ساعت استاندارد ۱۶ ساعته برای حداکثر ۲۵ نفر(دودوره دوروزه هر گروه ۲۵ نفر)
  ۸- هماهنگی های لازم با مربیان، دست اندرکاران اجرایی برنامه
۹-  مستندسازی برنامه ها ( فرم مشخصات شرکت کننده ها و استاد، صورتجلسه حضور استاد و شرکت در کارگاه، عکس، کلیپ و فیلم  و ...) و ارائه گزارش عملکرد و آمار در پایان هر کارگاه آموزشی تربیت مربی  وضروری است در مستند سازی طرح حتما نام و نشان واره سازمان بهزیستی درج گردد.
۱۰- ارزشیابی دوره های آموزشی بر اساس روش های مطرح شده در دستورالعمل ابلاغی سازمان بهزیستی کشور
۱۱- صدور گواهی اموزشی با هماهنگی معاونت امور فرهنگی پیشگیری استان
۱۲- پرداخت حق الزحمه مدرس یا مدرسان
لزم به ذکر است مراکز متقاضیمراکز واجد شرایط و علاقمندان به همکاری از تاریخ انتشار فراخوان در تارنمای بهزیستی استان تهران به مدت ۱۰ روز کاری فرصت دارند، تقاضای خود پس از ثبت در دبیرخانه به معاونت پیشگیری بهزیستی استان تهران به آدرس ذیل ارائه  و تحویل نمایند
 آدرس : اداره کل بهزیستی استان تهران : خیابان ولیعصر، بالاتر ازمیدان میرداماد اداره کل بهزیستی استان تهران  معاونت پیشگیری بهزیستی استان تهران دفتر پیشگیری از معلولیت ها

setadiran.ir

کد خبر 83037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد