سایه، همراهی برای ارائه خدمات پیشگیری

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح نمایشگاه مجازی پیشگیری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی با اعلام این خبر افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان بهزیستی و معاونت پیشگیری توسعه برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد می‌باشد که این مهم در هر سه سطح پیشگیری انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در سطح اول پیشگیری که هدف محدود نمودن بروز بیماری به وسیله کنترل علل و عوامل خطر می‌باشد،  شامل اقداماتی است که قبل از شروع بیماری انجام می‌گیرد و امکان بروز بعدی بیماری را از بین می‌برد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: از این رو اپلیکیشن سایه، کاری از مرکز تولید محتوای معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان و با هدف آگاه سازی و ارایه خدمات پیشگیرانه به جامعه هدف، همزمان با بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر آماده و برای استفاده مخاطبین آماده و رونمایی شد.

چاووشی اظهار کرد: کلیه خدمات ارایه شده به جهت قابلیت دسترسی، در قالب گوشی همراه بصورت وب اپ طراحی شده و استفاده آن برای عموم آزاد و رایگان می باشد.

وی خاطرنشان کرد:  از مهمترین امکانات این اپ، نمایشگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد، برگزاری مسابقه (جایزه)، پیامهای پیشگیری از اعتیاد، درخواست مدرس آموزشی، مشاوره تلفنی و ...  می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پایان گفت: عموم شهروندان میتوانند با مراجعه به نشانی اپ سایه https://sayehapp.ir از نمایشگاه مجازی بازدید و از خدمات ارائه شده استفاده نمایند.

کد خبر 82378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد