ضرورت همکاری رسانه ملی و شبکه نور در معرفی اورژانس اجتماعی 123

در دومین جلسه گروه کاری کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی استان قم با توجه به اهمیت خدمات اورژانس اجتماعی بر اطلاع رسانی و آشنائی مردم با این واحد تاکید شد.

دومین جلسه گروه کاری کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی استان با حضور ۱۵ دستگاه اجتماعی استان به دبیری اداره کل بهزیستی قم  و ریاست دکتر غریب مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  قم در سالن حضرت زینب( س) استانداری و با دستور جلسه ارائه گزارش عملکرد یکساله اورژانس اجتماعی بهزیستی و نیز اقدامات این اداره کل در خصوص کودکان مبتلا به  اوتیسم برگزار گردید.

درابتدای این جلسه دکتر علیرضا محمدی معاون امور اجتماعی بهزیستی به تشریح اقدامات و عملکرد یکساله اورژانس اجتماعی طی سال ۱۴۰۱ در استان پرداخت و ضمن اشاره به مشکلات و موانع موجود در مسیر خدمات رسانی مطلوب به همشهریان ،از دستگاه‌هایی نظیر صدا و سیما و رسانه ها  خواست تا  برنامه اورژانس اجتماعی را در سطح استان به صورت مستمر در قالب تهیه گزارش خبری و ...جهت آگاهی و شناخت بیشتر مردم پوشش دهند وی همچنین بر هم افزایی دستگاه‌ها و همکاری بیشتر در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی تاکید کرد.

در ادامه خانم انیس آمره رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی قم  از اقدامات بهزیستی در خدمت رسانی به کودکان اوتیسم و خانواده های ایشان ، مراکز فعال در این حوزه و مطالبات خانواده ها گزارشی ارائه کرد و با تاکید بر مشکلات موجود در خدمت رسانی به این گروه از جامعه، خواستار مشارکت خیرین در تامین بخشی از نیازهای موجود جهت  خدمات رسانی  مطلوبتر شد.

در خاتمه دکتر غریب مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  ضمن تقدیر از زحمات مجموعه بهزیستی از رسانه های جمعی ، خصوصا صدا و سیما خواستند تا در اطلاع رسانی برنامه اورژانس اجتماعی همکاری بیش از پیش داشته باشند ، همچنین با تاکید بر پیگیری امور خانواده های دارای فرزند اتیسم خواستار برگزاری جلسه مشترک مابین بهزیستی، شهرداری، استانداری،دانشگاه علوم پزشکی،نیروی انتظامی ،ورزش و جوانان و... به منظور همکاری بیشتر و احداث  بوستان ویژه کودکان اوتیسم و خانواده های ایشان شدند.


 

کد خبر 81526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد