حضور استاندار تهران در مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه

علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه و با هماهنگی اورژانس اجتماعی به بازدید مناطق سیل زده این شهرستان رفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، استاندار تهران به همراه رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه و سایر مسئولین شهرستان از مناطق آسیب دیده از سیل بازدید کرد و به ارزیابی خدمات و مشکلات موجود پرداخت.

 علی اصغر عموزاده رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه با اشاره به حضور تیم اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در مناطق آسیب دیده از سیل شهرستان فیروزکوه گفت: بروز بلایای طبیعی و پیامدهای روانی اجتمـاعی ناشـی از آن به طور مستقیم سلامت روانی جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد که با توجه به این مسئله مداخلات روانی به موقع می تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

وی اقدام به موقع در ارائه خدمات روانشناختی پس از وقوع حادثه را بسیار مهم دانست و افزود: تیم های مختلفی از بهزیستی در قالب کمک رسانی و ارائه خدمات روانشناسی به منظور ارائه خدمات مختلف به آسیب دیدگان به مناطق آسیب دیده از سیل در سطح روستا ها اعزام شدند.

عموزاده با بیان اینکه در حال حاضر تیم‌های اورژانس اجتماعی در مناطق استان حضور دارند، ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های اورژانس اجتماعی به مناطق اعزام شدند و در صورت نیاز تیم‌های بیشتری به مناطق اعزام خواهند شد و نحوه ی خدمات رسانی به این محله ها توسط مراکز تیم اورژانس اجتماعی و مشکلات و کمبودهای موجود را مورد ارزیابی قرار می دهند.

کد خبر 81437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد