دیدار مدیر کل بهزیستی قم با استاندار

سید صادق میرئی در دیدار با استاندار قم گزارشی از روند ارائه خدمات بهزیستی در استان ارائه کرد.

در جریان این دیدار که در دفتر سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم انجام شد سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به تصدی 6 ماهه خود در بهزیستی قم گزارشی از فعالیت ها ، برنامه ها و خدمات بهزیستی ارائه کرد.

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به اینکه برای هفته بهزیستی سال 1402 ( هفته آخر تیرماه ) برنامه های متنوعی تدارک دیده شده از افتتاح و تحویل 30 واحد مسکن مددجوئی در هفته بهزیستی خبر داد و خواستار حضور استاندار و مسولین در این مراسم شد .

میرئی با اشاره به تاکیدات دولت محترم بر حضور مدیران در بین مردم به برگزاری جلسات ملاقاتهای مردمی در محلات مختلف شهر و استان ، مراکز مثبت زندگی ، مساجد و میز خدمت در نمازجمعه اشاره کرد و افزود : در دوره مدیریتی جدید سعی کرده ایم با بهره گیری از تجربیات گذشته و مدیران و خدمتگزاران قبلی بهزیستی ضمن شناسائی نقاط قوت و ضعف با همکاری و همدلی و مشارکت جمعی ، به خدمت بی منت و کیفی به مددجویان بپردازیم و به دور از هر گونه توجه به حواشی و... با بهره گیری از ظرفیت های ارزنده خیرین ، گروه های جهادی ، مدیران و صاحبان صنوف و صنایع ، هدف را فقط خدمت بدانیم .

مدیرکل بهزیستی قم ضمن تقدیر از حمایتهای همیشگی مدیریت عالی استان ، نمایندگان محترم مجلس و خیرین خواستار حضور بیشتر مدیران در مراکز بهزیستی و آشنائی با خدمات بهزیستی شدو با اشاره به سختی کار همکاران ، تکریم پرسنل و توجه به معیشت کارکنان را مورد تاکید قرار داد .

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم هم در این دیدار ضمن تائید نقشه راه طراحی شده در بهزیستی قم بر استمرار اقدماتی همچون : حضور مستمر در بین مردم و ملاقاتهای مردمی محله محور ، استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و مردمی ، شبکه سازی و بهره مندی از ظرفیت های خیرین ، برگزاری مستمر جلسات با خیرین و رفع مشکلات مددجویان از این طریق ، پیگیری توزیع عادلانه منابع خصوصا در حوزه مددجویی و پرسنلی ، معرفی خدمات بهزیستی و آشنایی مدیران و مردم با خدمات بهزیستی ، اولویت دادن به بحث اشتغال و مسکن مددجویان و پیگیری مستمر آن، رصد آسیب های اجتماعی استان و تلاش در جهت پیشگیری ، کاهش و کنترل آن ، هم افزایی کلیه دستگاه ها با بهزیستی خصوصا دستگاه قضائی و انتظامی و... خواستار ارتباط تنگاتنگ مدیریت بهزیستی با نمایندگان مجلس ، سازمان بهزیستی کشور ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و... شد .

کد خبر 81315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد